مسئولان باید همراه با ملت و مردم باشند

امام جمعه بجنورد با تأکید بر اینکه مسئولان باید همراه با ملت و مردم باشند، گفت: کسی که در جامعه اسلامی مسئولیتی را می پذیرد باید قانونمدار و وفادار به مردم باشد و مشکلات آن ها را حل کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری امروز(27 آبان) در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی که در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی، گفت: هم دولت و هم مسئولان باید نسبت به جامعه حساس باشند.

 

امام جمعه بجنورد افزود: در واقع مسئول کسی است که باید به مشکلات مردم رسیدگی کند و این امر تنها در ساعات اداری نیست و باید 24 ساعته باشد.

 

وی با تأکید بر اینکه مسئولان باید همراه با ملت و مردم باشند، گفت: کسی که در جامعه اسلامی مسئولیتی را می پذیرد باید قانونمدار و وفادار به مردم باشد و مشکلات آن ها را حل کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین نوری با اشاره به اتفاقات اخیر کشور به سخنی از امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه " حفظ نظام از اوجب واجبات است"، چرا که این نظام بر پایه خون هزاران شهید پایه گذاری شده است.

 

وی بیان کرد: همانگونه که تقویت نظام امری واجب بوده، تضعیف نظام هم از حرام ها است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: جوانان و بازاریان هم باید حواسشان به برنامه های فتنه انگیز دشمنان باشد و بدانند با چه کسانی همراهی می کنند، چرا که فردای قیامت باید نسبت به آن پاسخگو باشند.

 

وی با بیان اینکه امروز دنیا و استکبار جهانی به دنبال این است که جبهه مقاومت را تضعیف کند، خاطرنشان کرد: نظام استکباری یکی از فعالیت هایی که در این زمینه انجام داده، ایجاد داعش بود تا فرهنگ دینی کشورهای جبهه مقاومت را نابود کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین نوری گفت: نمونه بارز این امر کشورهای سوریه، عراق و لبنان و ...است و دشمن به دنبال این است که ایران اسلامی را نیز به خاک و خون بکشد.

 

وی افزود: طبق آمارهای به دست آمده تا کنون بیش از 30 هزار سلاح گرم وارد کشور شده که نظام را وادار به خشونت کند.

 

امام جمعه بجنورد بیان کرد: دشمن بداند که ما ملت امام حسین(ع) هستیم و فرهنگ ما ریشه در کربلا داردو نمی توانید ما را شکست دهید.

 

 

 

کد خبر 1233313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha