جهاد تبیین لازمه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با اشاره به راه اندازی جنگ ترکیبی از سوی دشمن، گفت: راه مقابله با این جنگ ترکیبی جهاد تبیین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، امروز، (۲۷ آبان)، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد، با بیان اینکه حکومت واحد جهانی، احیای اسلام، اقامه عدالت و امنیت در ابعاد فردی و اجتماعی ویژگی حکومت امام زمان(عج) است، اظهارداشت: شیوه عدالت قضایی در حکومت مهدوی، برگرفته از عدالت امام علی(ع) است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: ساختار جامعه باید به‌گونه‌ای مرتب و تنظیم باشد که عدالت را برای خود و برای دیگران بخواهیم.

 

وی عنوان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران، مبتنی بر عدالت است و مشروعیت خود را از منجی عالم بشریت می‌گیرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه هنر امام زمان(عج) این است که انسان‌هایی را در مناصب قرار می‌دهد که خواهان عدالت باشند، گفت: امروز مسئولان باید به اجرای عدالت توجه بیشتری داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه با اجرای عدالت برکات الهی نازل می‌شود و محرومان امیدوار می‌شوند، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در عدالت مسئولان در تعامل با‌ مردم تاکید داشته و خواهان تربیت جوانان مومن، انقلابی و عدالت‌خواه هستند.

 

بسیج عصاره شجاعت ملت است

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در بخش دیگری از سخنانش با گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج عصاره شجاعت ملتی است که در درون، بیرون و سرحدات کشور در مقابل تبهکاران، داعشی‌ها و منافقین، کمربندی امنیتی برای انسجام ملت است.

 

وی به حضور بسیج در عرصه های مختلف اشاره و خاطرنشان کرد: بسیج در عرصه‌های سازندگی، کمک‌های مومنانه، محرومیت‌زدایی و خدمت به مردم فعالیت دارد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه غفلت از بسیج، گرفتار شدن در دام ابرقدرت‌ها است، گفت: خانواده‌ها فرزندان خود را به حضور در پایگاه‌ها و حلقه‌های صالحین تشویق کنند.

 

راه پیروزی بر مشکلات توجه به توان داخلی و نخبگان است

 

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه راه پیروزی بر مشکلات، توجه به توان داخلی و نخبگان است، گفت: مسئولان باید با نخبگان و صاحبان ایده، ارتباط بیشتری داشته باشند.

 

وی با تاکید بر اینکه اهل قلم، خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها درباره مزیت‌های بهره‌مندی نخبگان قلم‌فرسایی کنند، بیان داشت: امروز در جنگ ترکیبی دشمن و برای مقابله با این جنگ، نیازمند جهاد تبیین هستیم.

 

امام جمعه خرم آباد در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امنیت در روزهای اخیر  گفت:  دیگر جای مماشات با دشمنان نیست آمریکا و گروه‌های تجزیه‌طلب به طور علنی پشت اغتشاشات هستند و دیگر جای تسامح نیست.

 

امنیت خط قرمز ماست

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی عنوان کرد: در شان جمهوری اسلامی ایران نیست که عده‌ای اوباش، بازار مرکز کشور را تعطیل کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: این‌گونه مماشات با دشمنان، آنان را جسورتر کرده و باید بدانیم امنیت، خط قرمز ما است.

کد خبر 1233320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha