فعالیت ۵ باشگاه کتابخوانی در تفرش

 بختیاری از فعالیت ۵ باشگاه کتابخوانی در رده های سنی مختلف در شهرستان تفرش خبر داد.

مجید بختیاری با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب و کتابخوانی در جامعه به ویژه در بین نسل جوان و نوجوان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این راستا فعالیت های گسترده ای را در طول سال انجام می دهد که از جمله اینها برپایی نشست های مختلف کتابخوانی است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تفرش با اشاره به فعالیت باشگاه های کتابخوانی در شهرستان تفرش، بیان کرد: 5 باشگاه کتابخوانی در رده های سنی مختلف در این شهرستان در حال فعالیت هستند که با استقبال گسترده از سوی اقشار مختلف به ویژه نسل جوان و نوجوان روبرو شده اند.

 

وی در ادامه به برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و ادامه داد: برپایی جشن یار مهربان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی با حضور اعضای باشگاه های کتابخوانی تفرش از جمله یان برنامه ها بود.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی جشن  «یار مهربان» با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تفرش و اداره کتابخانه های عمومی تفرش و با حمایت و مساعدت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تفرش برگزار شد.

 

بختیاری ادامه داد: در این مراسم که جمعی از کودکان و نوجوانان اعضای باشگاه های کتابخوانی تفرش حضور داشتند برنامه های متنوع تئاتر کودک، قصه گویی، بازی فکری با محوریت کتاب اجرا شد.

 

وی افزود:همچنین در این برنامه که با حضور فرماندار محترم شهرستان تفرش، حجه الاسلام و المسلمین اجرایی امام جمعه تفرش و برخی از مسوولان برگزار شد از ٣ کتاب در حوزه کودک نوشته نویسندگان تفرشی رونمایی شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تفرش اضافه کرد: تقدیر از مروجین و فعالین حوزه کتاب و کتاب خوانی، مربیان و تسهیلگران باشگاه های کتابخوانی از دیگر برنامه های هفته کتاب در تفرش بوده است.

کد خبر 1233792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha