لزوم تاسیس سریع تر کتابخانه مرکزی شیراز

اسدی گفت: استانداری فارس، شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز و اداره کل کتابخانه‌ های استان پیگیری لازم را برای ایجاد کتابخانه مرکزی شیراز را کرده اند و زمینی هم اختصاص داده شده است که امیدواریم زودتر به مرحله بهره ‌برداری برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، محمدحسن اسدی، امروز یکشنبه (29 آبان) در بازدید از اداره کل کتابخانه‌ های عمومی شیراز گفت: یکی از مهمترین روش های توسعه فرهنگ شهروندی، گسترش فرهنگ کتابخوانی است.

شهردار شیراز ادامه داد: فارس دارای مشاهير و زمینه‌ های متعدد فرهنگی است و گسترش فرهنگ شهروندی از وظایف شهرداری شیراز است که با تعامل با اداره کل کتابخانه‌ های فارس و دستگاه ‌های دیگر در این راه گام بر می دارد.

وی اضافه کرد: سهم نیم درصدی از محل پرداخت عوارض به شهرداری برای توسعه کتابخانه‌ ها بر اساس قانون اختصاص دارد و شهرداری شیراز آمادگی هر گونه همکاری در این زمینه را دارد.

اسدی با تاکید بر لزوم تاسیس کتابخانه مرکزی شیراز بیان کرد: استانداری فارس، شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز و اداره کل کتابخانه‌ های استان پیگیری لازم را برای ایجاد کتابخانه مرکزی شیراز را کرده اند و زمینی هم جانمایی شده و اختصاص پیدا کرده است که امیدواریم زودتر به مرحله بهره ‌برداری برسد.

کد خبر 1233920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha