دومین یادواره شهدای مهارتی در زاهدان برگزار شد

دومین یادواره شهدای مهارتی با حضور ارجمندی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، همزمان با فرا رسیدن هفته بسیج  دومین یادواره شهدای مهارتی با حضور ارجمندی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، سرادر فقیری معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان و نکویی فرمانده سازمان بسیج کارمندان خانواده شهدای مهارتی و ایثارگر در محل سالن امفی تئاتر شهید سلیمانی مرکز فنی و حرفه ای شماره یک زاهدان برگزار شد.

 

 ارجمندی معاون استاندار در این مراسم به اغتشاشات اخیر و نقشه شوم دشمن اشاره نمود و گفت : جمهوری اسلامی ایران ماندگار است و روزی که نهال نحیفی بوده نتوانستند این نهال را از جا بکنند حال که درخت تنومند شده است نمیتوانند اینکار را انجام بدهند .

 

معاون استاندار بیان کرد : اگر میخواهید به نقش مهم جمهوری اسلامی ایران فکر کنید به اربعین حسینی توجه شود و بدانید آرمان استکبار اگر با داعش و عربستان و ....است آرمان جمهوری اسلامی ایران، انقلاب اسلامی و قران است وهمین برای شما کافی ست .

 

ارجمندی افزود : امریکای که از یک سرود میترسد و یک خبر نگار زن را تحریم میکند معلومه که این استکبار جهانی به بیچارگی افتاده است .

 

سردار فقیری در ادامه بیان کرد :شهدا با از دست دادن بزرگترین سرمایه خودشون که جانشان بود رفتند تا ما بمانیم .

 

وی در این یادواره با اشاره به اینکه بعضی از شهدا به اندازه یک ارتش بودند، گفت:ما مدیون شهدا هستیم و باید با همدلی، تلاش وکوشش کنیم و اگر درست عمل نکنیم هم در دنیا وهم در آخرت باید جواب پس بدهیم

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان وبلوچستان ضمن تحلیل نقشه های دشمنان وشرایط موجود جامعه گفت:اتفاقاتی که برای ایران افتاد اگر برای کشور دیگری می افتاد محال بود بتواند مهار کند اما به واسطه خون شهدا نقشه های دشمنان با تلاش بسیجیان و ارگانهای انقلابی خنثی و تبدیل به بحران نشد.

 

وی خاطر نشان کرد،وقتی دشمن نقشه داشته باشد اما زمینه وجود نداشته باشد هیچ اتفاقی نخواهد افتاد

 

سردار فقیری در صحنه و در میدان بودن را از ویژگیهای مدیران جهادی عنوان کرد و ادامه داد:ما بعنوان مدیران جهادی بایدمردم دوست ومردم مدار باشیم .

 

سردار بیان کرد: شهدا سرمایه های امنیت هستند و اجازه نمی دهند گرگ هایی که در تلاش برای نابودی این کشور هستند موفق شوند.،شهدا رفتند که ما بمانییم و ما ماندیم که فرهنگ بسیج و شهدا را گسترش بدهیم

 

در ادامه این مراسم جلیل شهریاری مدیرکل اموزش فنی و حرفه ای استان سیستان وبلوچستان اظهار داشت : یادواره شهدا برای یاداوری یاد وخاطر نام شهداست که در جامعه باید فرهنگ و الگوهای ایثار را انتقال بدیم به بدنه جامعه که بتوانیم دربرابر دشمنان بایستیم .
شهریاری افزود : گفتمان اجتماعی یکی از مهمترین پلهای ارتباطی با مردم است که فرهنگ شهید و شهادت را در باید از طریق مردم بین خانواده ها برد .
مدیرکل اموزش فنی و حرفه ای استان گفت : باید از شهدا یاد کنیم تا در حق نسل آینده جفا نشود و امروز با کار بسیجی میتوانیم قدرتی بزرگتر برای جمهوری اسلامی ایران پایه گذاری شود .
.
گفتنی است با پیگیریهای سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان وباهدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگهداشتن یاد ونام شهدا در طول سال وبه مناسبتهای مختلف یاد واره های شهدا در ادارات کل برگزار میگردد واین روند استمرار دارد.
درپایان این مراسم از خانواده شهدا و فرزندان شهدا که با سرود حماسی این مراسم را باشکوه کردند تقدیر بعمل امد .

کد خبر 1234985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha