بررسی تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو در جلسه کمیسیون انرژی

تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو فعلی در استفاده از منابع حاصل از افزایش تعرفه برق در دستور کار نشست امروز کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی قرار داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان، جلسه امروز(یکشنبه 6 آذرماه) کمیسیون انرژی مجلس شواری اسلامی به بررسی درخواست تعدادی از نمایندگان جهت «تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو فعلی در استفاده از منابع حاصل از افزایش تعرفه برق» با حضور آرش کردی مدیرعامل شرکت توانیر، احمد حیدری معاون حقوقی و پارلمانی وزارت نیرو، همچنین بررسی «طرح توسعه بهره‌برداری صلح‌آمیز از فناوری هسته‌ای» با حضور بهروز کمالوندی سخنگوی انرژی اتمی و احمدی مسئول سوخت نیروگاه سازمان انرژی اتمی و... اختصاص داشت.

 

همچنین «طرح توسعه بهره‌برداری صلح‌آمیز از فناوری هسته‌ای» با حضور بهروز کمالوندی سخنگوی انرژی اتمی و احمدی مسئول سوخت نیروگاه در سازمان انرژی اتمی با هدف استفاده حداکثری از برنامه‌های هسته‌ای صلح‌آمیز مورد بررسی قرار گرفت،هرچند کلیاتی از موضوع در سیاست‌های کلی نظام و قوانین پنج ساله موجود است اما از آنجا که اشاره‌ای به جزئیات آن نشده، نمایندگان با کلیات این طرح موافقت کردند.

 

همچنین مقرر شد؛ دستگاه‌های مرتبط به همراه مرکز پژوهش‌های مجلس ظرف یک هفته پیشنهادات خود را به کمیسیون دراین باره ارائه دهند تا کمیسیون طرح را اصلاح کرده و کیفیت آن را بالا ببرد و هفته آینده مجددا مورد بررسی قرار گیرد.

کد خبر 1235827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha