هدف دشمن ضربه زدن به جایگاه ولایت و رهبری است

قناعت با بیان اینکه هدف دشمن ضربه زدن به جایگاه ولایت و رهبری است، گفت: یکی از مسئولیت های سنگین همسران و خانواده شهدا و جانبازان در تداوم راه شهدا پایداری در مسیر انقلاب و جریان فکری مکتب حسینی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، جواد قناعت ظهر امروز چهارشنبه (۹ آذر) در آیین تجلیل از همسران جانبازان بالای ۷۰ درصد استان ضمن تبریک میلاد حضرت زینب(س) به مهمترین رسالت های این بانوی بزرگوار اسلام اشاره و اظهار کرد: نقش حضرت زینب (س) در محافظت از جان و سلامتی امام سجاد(ع) چه در زمان واقعه کربلا که به اراده و مصلحت الهی در بستر بیماری بودند و چه بعد از آن بسیار موثر است.

 

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه یکی دیگر از رسالت های حضرت زینب کبری(س)، هدایت‌گری و مدیریّت خاندان رسالت و ولایت و امامت و قافله ­سالاری کاروان آزادگان است تا آنان را به سلامت در اربعین به کربلا برگرداند، افزود: اما مهمترین رسالت این بانوی بزرگوار اسلام، تبیین و تبلیغ نهضت حسینی بود تا دشمن این حادثه بزرگ کربلا را به انحراف نکشاند.

 

قناعت از حضرت زینب(س) به عنوان قهرمان جهاد تبیین نام برد و ادامه داد: امروز یکی از وظایف همگان به ویژه جامعه ایثارگری و خانواده شهدا و جانبازان، مواظبت از راهی است که برای آن شهید دادیم و نباید از نیش و کنایه برخی افراد خسته شویم.

 

وی یکی از مسئولیت های سنگین همسران و خانواده شهدا و جانبازان در تداوم راه شهدا را پایداری در مسیر انقلاب و جریان فکری مکتب حسینی دانست و عنوان کرد: امروز دشمن علی رغم همه اقدامات سخت افزاری و نرم افزای و فتنه و توطئه ها بر علیه نظامی اسلامی به بن بست رسیده است و جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا رو به پیشرفت است.

 

استاندار خراسان جنوبی در ادامه با اشاره به تلاش دشمن برای تضعیف و ضربه زدن به جایگاه ولایت فقیه، گفت: دشمن در حال یارگیری از برخی دانشگاه ها، اساتید و خواص بی بصیرت جامعه است تا ریزش ها را زیاد کند و ما باید برعکس آنان به دنبال افزایش رویش ها در انقلاب اسلامی باشیم.

 

 

کد خبر 1236644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha