هویت‌ و چهره‌های تاریخی ایران را به نسل جدید معرفی کنیم

حبیب زاده گفت: دشمن سعی دارد هویت‌های تاریخی ایران را از بین ببرد لذا باید هویت‌ و چهره‌های تاریخی ایران را برای نسل جدید معرفی کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، حامد حبیب‌زاده امروز(یک‌شنبه، ۱۳ آذر) در مراسم افتتاحیه نخستین رویداد رسانه‌ای مسطوره در سالن همایشات تالار مرکزی رشت بر لزوم آشنایی دانش آموزان با هویت‌های تاریخی خود به منظور اداره کشور گفت: اگر دانش‌آموران با هویت‌های تاریخی خود آشنا شوند، می‌توانند با انگیزه زیاد به تحصیل پرداخته و برای اداره کشور آماده شوند. 

 

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان گیلان با بیان اینکه یکی ار این هویت‌های تاریخی میرزا کوچک جنگلی است افزود: میرزا برای مقابله با استکبار، ظلم و ستم قیام کرد و عدالتخواهی آرمان او بود تا جامعه را از خفقان نجات دهد.

 

وی در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص نهضت جنگل و میرزا کوچک اشاره و بیان کرد: مقام معظم رهبری در فرمایشات متعدد خود، شهید میرزا کوچک جنگلی را یک اسطوره نامیده و در هفته بسیج از این شهید گرانقدر و رئیس علی دلواری به عنوان نماد مبارزه با استکبار در تاریخ ایران یاد کردند.


حبیب‌زاده در ادامه با اشاره به رویداد رسانه‌ای مسطوره، آن را فریاد نسل چهارم انقلاب اسلامی دانست و افزود: دشمن سعی دارد هویت‌های تاریخی ایران را از بین ببرد لذا باید هویت‌ و چهره‌های تاریخی ایران را برای نسل جدید معرفی کنیم.


وی با بیان اینکه میرزا کوچک جنگلی نماد مبارزه با ظلم بوده و برای ما گیلاینان یک اسطوره و الگو است اذعان کرد: با برگزاری این رویداد سعی کردیم نسل چهارم انقلاب را با چهره و ویژگی‌های تاریخی میرزا آشنا کنیم.

 

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان گیلان از ارسال بیش از ۲هزار اثر به دبیرخانه رویداد دانش آموزی مسطوره و استقبال خوب دانش آموزان از این رویداد رسانه‌ای خبرداد.

کد خبر 1237361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha