حوزه دفاع مقدس در سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر  کهگیلویه و بویراحمد خوش درخشید

هاشمی ضمن تحسین عشق و شوری که هنرمندان در جشنواره تئاتر به نمایش گذاشتند، گفت: حوزه دفاع مقدس یکی از ماندگارترین دوره‌های تاریخی انقلاب اسلامی است که در این جشنواره به خوبی درخشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سید جواد هاشمی امروز (13 آذر ماه) در آئین اختتامیه سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تشکر از مجموعه اداره‌کل و مسئولینی که در این جشنواره فعالیت و همکاری داشته‌اند، اظهار کرد: از زمانی که امین درخشان در این سمئولیت قرار گرفته، تحولی اساسی در حوزه فرهنگ و هنر استان شکل گرفته است.

 

معاون سیاسی، امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: علیرغم همه هجمه‌هایی که رسانه‌های بیگانه داشتند، عزیزانی هم هستند که عشق به کارهای دفاع مقدس دارند و این موضوعات را در صحنه‌های هنری به نمایش می‌گذارند.

 

وی با بیان اینکه در این جشنواره، عشق و شوری که هنرمندان به نمایش گذاشتند بسیار قابل تقدیر بود، افزود: حوزه دفاع مقدس یکی از ماندگارترین دوره‌های تاریخی انقلاب اسلامی است که در این جشنواره به خوبی درخشید.

 

هاشمی ادامه داد: کارهای هنری مخاطب خاص خود را دارد و اگر یک کار فاخر تولید شود، می‌تواند مخاطب مردمی داشته باشد.

 

معاون سیاسی، امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نقش هنرمند یک نقش ارزشمند و بی‌بدیل است، یادآور شد: هنرمند می‌تواند هم نقش منفی داشته باشد، مثل برخی از سلبریتی‌ها و هم می‌تواند نقش اثرگذار مثبت داشته باشد؛ بنابراین باید از ظرفیت‌های خوبی که در استان داریم، حمایت کنیم.

 

وی در ادامه، افزود: از مجموعه ارشاد درخواست داریم ظرفیت‌های سالن‌های نمایش را توسعه دهد، چرا که شب گذشته بسیاری از کسانی که به مشاهده تئاتر آمده ‌بودند به دلیل نبود فضا، موفق به حضور در سالن نشدند.

 

هاشمی گفت: قرارداد مجتمع فرهنگی هنری استان منعقد شده و در آستانه آغاز به کار است که احتمالاً در اواخر دی ماه امسال با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، کار عملیات اجرا به بهره برداری برسد.

 

گفتنی است در ادامه آئین اختتامیه سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد، از گروه‌های برتر تئاتر تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 1237482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha