استفاده از ظرفیت های مردمی در اجرایی شدن قانون عفاف و حجاب

فرماندار ویژه شهرستان ورامین و معاون استاندار تهران گفت: استفاده از ظرفیت های مردمی در اجرایی شدن قانون عفاف و حجاب یک ضرورت می باشد و ما باید شناخت مناسب از نیاز های نسل جوان داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، صبح امروز سه شنبه(۲۹آذرماه) جلسه هم اندیشی  عفاف و حجاب شهرستان ورامین به ریاست فرماندار ویژه شهرستان ورامین و با حضور حاتمی مشاور فرماندار در امور بانوان ،ابوذری رییس اداره بازرسی فرمانداری و جمعی از صاحب نظران و فعالین فرهنگی خواهر برگزار شد .

 

مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین در این جلسه گفت : باید شناخت مناسب از نیاز های نسل جوان داشته باشیم و شبهات ذهنی آنها را به صورت منطقی و روش های کار آمد و جدید پاسخ دهیم و با آنها گفتگو کنیم .


وی افزود :نسل جوان ما نسل با ظرفیتی است که می توانند آینده انقلاب را رقم بزنند و دشمن این موضوع را خوب فهمیده است و با سرمایه گذاری متعدد سعی در از بین بردن هویت دینی و مذهبی آنها دارد .


معاون استاندار تهران گفت : تنها راه مقابله با تهاجم‌های فرهنگی در وضعیت موجود جامعه استفاده از همه‌ی ظرفیت های دستگاه های اجرایی و مردمی و همچنین پیوند مسجد ، مدرسه ،محله ،منزل می باشد .


درویشی با بیان اقدامات صورت گرفته گفت : در کنار کار فرهنگی جمعی و احیای طرح حکمرانی محله با محوریت مساجد ، برخورد های قانونی نیز با اصناف و صنوف و نیز کارکنان دستگاه های اجرایی که قوانین مربوط به حوزه عفاف و حجاب را رعایت نمی‌کنند باید با تمام قدرت اجرا شود .


فرماندار ویژه شهرستان ورامین در پایان گفت : با انجام تکالیف قانونی دستگاه های مختلف و همراهی  نیرو های مردمی وضعیت عفاف و حجاب در شهرستان ورامین به وضعیت مطلوب خواهد رسید .

کد خبر 1240997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha