پیام تسلیت آیت الله ملک حسینی به بیت  حجت الاسلام  قاسمی

در پی درگذشت روحانی انقلابی و سید خدوم حجت الاسلام و المسلمین سید سعید قاسمی، نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، در پی درگذشت روحانی انقلابی و سید خدوم حجت الاسلام و المسلمین سید سعید قاسمی، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی، نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری پیام تسلیتی به شرح ذیل صادر کرد.

 

«بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم»

«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»

بعد الحمد و صلوه

درگذشت روحانی انقلابی و سید خدوم و متدین حجت الاسلام و المسلمین آقای «سید سعید قاسمی» مایه تالم و تاثر تمامی دوستان و علاقه مندان گردید.

تحصیل در شیراز و بهره مندی از محضر بزرگان و وعظ و تبلیغ در استان فارس و خدمت صادقانه در مدیریت های مختلف پس از انقلاب در بنیاد مستضعفان، بنیاد شهید و در کنار نیروهای انتظامی هماره وی را مورد احترام در میان خانواده های شهدا، جانبازان، محرومین، مستضعفین و سایر نیروهای خدمتگزار قرار داده بود.

خوش اخلاقی و صفای حضور و عدم تکلف در برخوردها، وی را پیوسته در خاطرها و خاطره ها ماندگار خواهد ساخت.

این ضایعه مولمه را به مردم شریف گچساران و باشت و به سادات بزرگوار و روحانیت مکرم منطقه و دوستان آن فقید عزیز تسلیت عرض می کنم و به خانواده محترم و بستگان، خصوصاً آقازاده های عزیز و شایسته احترام آن راحل، صمیمانه تعزیت می گویم.

خداوند متعال روح آن عالم خدمتگزار را با ارواح پاک اجدادش علیهم صلات محشور گرداند و مشمول غفران و رضوان خویش قرار دهد.

سید شرف الدین ملک حسینی

دوم دی ماه ۱۴۰۱ هجری شمسی

 

 

کد خبر 1241708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha