روحانیون  و طلاب داشته ها و ظرفیت های نظام اسلامی را تبیین کنند

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه روحانیون و طلاب داشته ها و ظرفیت های نظام اسلامی را برای مردم به ویژه نسل جوان تبیین کنند، گفت: هیئت های اندیشه ورز در محلات، مساجد، روستاها و شهرها با محوریت طلاب و روحانیون تشکیل شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، ظهر امروز(۴ دی) در همایش طلایه داران تبلیغ فاطمی در محل سازمان تبلیغات اسلامی این استان، اظهار کرد: امروز دشمنان نظام و انقلاب اسلامی، نوک حمله خود را متوجه روحانیون کرده اند چرا که دشمن از قدرت روحانیون خبر دارد.

 

حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار گفت: مجموعه سازمان تبلیغات در فضای حقیقی و مجازی تاثیر گذار است و  بایستی در این مجموعه برای تاثیر گذاری بیشتر، همفکری صورت گیرد.

 

وی با بیان اینکه دشمن توان مقابله فیزیکی با جمهوری اسلامی ندارند، لذا از درون برای مقابله با نظام تلاش می کنند، گفت: باید روی افرادی که  به هر شکلی فریب خورده اند و در سطح جامعه وجود دارد و نیاز به آگاهی دارند، کار شود.

 

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه دشمن  تلاش می کند خدمات نظام دیده نشود، افزود: خدمات نظام جمهوری اسلامی قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست و امروز با وجود همه مشکلات و تحریم ها شاهد حرکت رو به جلوی نظام اسلامی هستیم.

 

وی با اشاره به اینکه داشته های نظام جمهوری اسلامی ایران با کشورهای مطرح اروپایی قابل رقابت است،  تصریح کرد: در همه عرصه ها، جمهوری اسلامی با دنیای پیشرفته در حال رقابت است.

 

 امام جمعه ایلام بیان کرد: در عرصه های علمی،پزشکی، هسته ای، نظامی حرف های زیادی برای گفتن داریم، در همین بخش پزشکی امروزه افراد زیادی از خارج برای درمان وارد کشور می شوند.

 

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به اینکه باید داشته های نظام برای مردم گفته شود، در مسئله بیکاری ظرفیت های زیادی در استان وجود دارد ولی فرهنگ کار ضعیف است، گفت: باید به صورت چهره به چهره با افراد صحبت کرد، بسیاری از مردم منطق پذیر هستند.

 

وی با بیان اینکه بسیاری از افراد دستگیر شده در حوادث اخیر از کارهای خود پشیمان هستند، لذا فضا برای کار کردن وجود دارد، گفت:  باید در روش های کار کردن تغییرات ایجاد شود، باید باعث رونق دادن مساجد و مدارس باشیم.

 

حجت الاسلام  کریمی تبار تصریح کرد: اتاق اندیشه ورز در محلات، روستاها و شهرها تشکیل شود، برای افزایش تاثیرگذاری نقش اجتماعی روحانیون تلاش کنیم.

 

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه روضه های خانگی در استان رونق گرفته و همین فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای نظام اسلامی است، تصریح کرد: توان خوبی در استان داریم و باید خالصانه برای دین خدا گام برداریم و قطعا سختی ها را باید تحمل کنیم.

کد خبر 1242083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha