جوانان بابصیرت حافظان واقعی انقلاب و کشور هستند

خبرگزاری شبستان: معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جوانان بابصیرت، آگاه و شجاع افتخار کشورمان هستند و آن‌ها حافظان واقعی انقلاب و کشور محسوب می‌شوند که در برهه‌های حساس خوش می‌درخشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز،علی اکبر پورجمشیدیان در آیین گرامیداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در تبریز افزود: به برکت انقلاب اسلامی جوانان غیرتمندی مثل آقا مهدی باکری و حاج قاسم سلیمانی وارد جنگ شدند و این افتخارات بزرگ را برای اسلام و ایران اسلامی کسب کردند.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب سعی داشتند باکشته سازی‌های مختلف در اغتشاشات اخیر نظام اسلامی را دچار فتنه‌های گوناگون کنند در حالی که جوانان انقلابی و بسیجیان ما با دست‌های خالی به دست همین آشوبگران به شهادت رسیدند.

سردار پورجمشیدیان با اشاره به اینکه مردم آذربایجان نه تنها در پیروزی انقلاب نقش ایفا کردند، بلکه در استمرار این انقلاب و تثبیت نظام جمهوری اسلامی نیز حماسه‌ها آفریدند بیان کرد: جوانان و مردان و زنان حماسه آفرین و غیور آذربایجان نقش بی نظیری در تاریخ انقلاب ایفا کردند و این مجاهدت‌ها در تاریخ ایران هرگز فراموش نمی‌شود.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به حماسه بزرگ مردم قهرمان تبریز در هشتم دی ۸۸ افزود: این حرکت عظیم انقلابی الگویی بزرگ برای کل کشورمان شد چراکه در این حرکت بر یاوه گویی‌ها و جسارت‌هایی که به ساحت مقدس هیئت‌های حسینی و امام حسین(ع) از سوی فتنه گران جنبش سبز شد پاسخ کوبنده‌ای و محکمی داده شد.

وی افزود: دشمنان در فتنه سال ۸۸ تلاش کردند تا فضای تبریز را هم متشنج کنند، اما نمی‌دانستند عشق به ولایت در تبریز ریشه دارد.

سردار پورجمشیدیان اظهار کرد: ملت بابصیرت ایران در ادامه این روز بزرگ در نهم دی ۱۳۸۸ با حضور حماسی خود در کشور ارادت خود را به اسلام ،انقلاب اسلامی و رهبر انقلاب به دنیا و دشمنان انقلاب نشان دادند.

کد خبر 1243542

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha