برگزاری رزمایش «جهادگران فاطمی ـ حیدریون» کارگران و کارخانجات در استان فارس

نادری ‌منش گفت: رزمایش «جهادگران فاطمی ـ حیدریون» کارگران و کارخانجات همزمان با ایام سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی از ۹ تا ۱۶ دی‌ در نقاط مختلف استان فارس برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، نوشاد نادری ‌منش، امروز یکشنبه (11 دی) با گرامیداشت یاد سپهبد شهید قاسم سلیمانی از اجرای رزمایش «جهادگران فاطمی ـ حیدریون» کارگران و کارخانجات در فارس خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: رزمایش «جهادگران فاطمی ـ حیدریون» کارگران و کارخانجات همزمان با ایام سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی از 9 تا 16 دی‌ در نقاط مختلف استان فارس برگزار می شود.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه فجر فارس ادامه داد: این رزمایش به‌ همت بسیجیان این قشر در سطح استان فارس از 9 دی ماه جاری آغاز شده است و در محورهای جهاد تبیین، جهاد خدمت ‌رسانی، جهاد امیدآفرینی، گفتمان اقتصاد مقاومتی، آموزش و توانمندسازی تولیدگران، ارتقای فرهنگ کار و تولید، کمک به رفع موانع تولید، کمک به ارتقا و بهره‌‍ وری تولید، سازندگی، محرومیت ‌زدایی، خدمات اجتماعی و پدافند غیرعامل و دفاع سایبری در حوزه کارگران و کارخانجات فارس برگزار می شود.

وی اضافه کرد: رزمایش «جهادگران فاطمی ـ حیدریون» در شهرک‌ های صنعتی سراسر استان فارس و واحدهای تولیدی و کارخانجات استان اجرا می ‌شود.

نادری ‌منش اعلام کرد: در این رزمایش اقداماتی نظیر جهاد تبیین شامل تبیین دستاوردهای صنعتی تولیدی در فضای مجازی و سایبری، سازندگی و محرومیت ‌زدایی شامل ساخت، مرمت و تجهیز منازل محرومان، توزیع بسته ‌های معیشتی، خدمت درمانی رایگان کارگران و ... را در اولویت قرار داده است.

وی ادامه داد:  ترویج گفتمان اقتصاد مقاومتی و برگزاری جشنواره اقتصاد مقاومتی آموزش و توانمندسازی کارگران و ارزیابان اقتصاد مقاومتی، کمک به رفع موانع تولید، افتتاح مرکز مشاوره خانواده، حقوقی، فرهنگ کار و تولید و ... در شهرک صنعتی شیراز و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کارخانجات با اجرای شیفت‌ های ایثار توسط کارگران جهادی در این رزمایش گنجانده شده است.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه فجر فارس همچنین گفت: تجلیل از خانواده شهدا، ایثارگران و کارگران رزمنده و بازنشستگان این قشر، اجرای برنامه‌ ها و مسابقات ورزشی و ... در این رزمایش برگزار می شود.

وی تاکید کرد: کارگران غیرتمند واحدهای تولیدی با تاسی به مکتب شهید سلیمانی در میدان اقتصاد تلاش می‌ کنند و و تولیدکنندگان و کارگران امروز در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارند.

کد خبر 1243816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha