سیره و مرام حاج قاسم، الگوی همه بسیجیان در یاری جبهه حق است

حجت الاسلام و المسلمین ملکی گفت: بی شک سیره و مرام حاج قاسم سلیمانی، الگوی همه بسیجیان در یاری جبهه حق و مقابله با جریان باطل است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، حجت الاسلام و المسلمین حمید ملکی عصر امروز در سخنانی در نشست هم اندیشی با حضور فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج خواهران بسیج طلاب و روحانیون استان قم با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: حاج قاسم عزیز- این مرد الهی- حقیقتاً به مقام یقین رسیده بود و لذا سیره و مرام و گفتار این سردار شهید به معنای واقعی کلمه الگوی همه ما به خصوص کسانی است که در شجره طیبه بسیج به فعالیت مخلصانه می پردازند.

 

قائم مقام مدیر حوزه های علمیه با بیان این که حضور و فعالیت در بسیج، نعمت الهی به شما می رود، افزود: برای بقای انقلاب اسلامی نیازمند تفکر و روحیه بسیجی هستیم و در این راستا شما طلاب بسیجی و فرماندهان بسیجی نقش مهمی می توانید ایفا کنید.

 

وی در ادامه با اشاره به این که از جمله مهم ترین الزامات انقلابی ماندن حوزه های علمیه، اهتمام طلاب بسیجی نسبت به جهاد تبیین است، گفت: تأکید و مطالبه رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم شناخت جایگاه و وظایف کلیدی بسیج، از آن جمله مباحثی است که موجب می شود جامعه و حوزه های علمیه انقلابی باقی بماند.

 

قائم مقام مدیر حوزه های علمیه همچنین با اشاره به این که اساساً تربیت دینی در قالب بسیج محقق می گردد، بیان داشت: متأسفانه امواج فرهنگ غربی و شرقی، نسل جوان ما را تهدید می کند، ضمن آن که فضای مجازی نیز زمینه وصل آن ها به جبهه باطل را فراهم کرده و لذا ما باید با تأکید بر روحیه انقلابی و کار بسیجی به دنبال نجات این نسل باشیم.

 

وی گفت: بر اساس آیات و روایات متعدد، چنانچه جهاد و اخلاص با هم جمع شوند، به یاری خدای متعال، پیروزی و نصرت حاصل خواهد شد و لذا ما باید روی کار مجاهدانه و مخلصانه آن هم با محوریت روحیه و اندیشه بسیجی بسیار تأکید کنیم.

کد خبر 1244736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha