اهدای ۱۵ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد ماسال

حیدری گفت: به مناسبت میلاد امام علی(ع) ۱۵ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد ماسال اهدا شد.

اسماعیل حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان اظهار کرد: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا(س)، 15 سری جهیزیه شامل پنج قلم کالای ضروری به نوعروسان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) ماسال اهدا شد.

 

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) ماسال با بیان اینکه هر سری جهیزیه شامل یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی، جاروبرقی و اجاق گاز به ارزش 20 میلیون تومان است افزود: جمعا برای اهدای این تعداد کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت بالغ بر 300 میلیون تومان هزینه شده است.

 

وی یکی از اقدامات این کمیته را تامین جهیزیه برای دختران در آستانه ازدواج و گسترش فرهنگ اسلامی در برپایی ازدواج‌های آسان و پایدار دانست و گفت: نوعروسان تحت حمایت قبل از دریافت کمک هزینه جهیزیه در کلاس‌های آموزش قبل از ازدواج شرکت می کنند.

 

حیدری تصریح کرد: آموزش‌های قبل و حین و بعد ازدواج می‌تواند در استحکام کانون خانواده بسیار اثر گذار بوده و باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه شود.

 

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) ماسال خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره)، یادگار گرانقدر امام راحل است و  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز حامی و پشتیبان نیازمندان می‌باشد و در راستای کمک و حمایت از اقشار ضعیف جامعه گام بر می دارد

کد خبر 1247126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha