تحقق عدالت اجتماعی در تمامی سطوح مطالبه مردم از مسئولان است

حجت الاسلام شکری‌نیا با تاکید براینکه جهاد تبیین به معنای گل و بلبل نشان دادن اوضاع نیست، گفت: مسئولان مشکلات را می دانند و باید آنها را حل کنند و عدالت اجتمای را در تمامی سطوح اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ... برقرار کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت الاسلام یوسفعلی شکری‌نیا امروز (چهارشنبه ۵ بهمن) در نشست با خبرنگاران ستاد خبری فجر گلستان جهاد تبیین را رسالت آحاد جامعه به ویژه رسانه‌ها برشمرد و اظهارکرد: رسانه‌ها باید صادقانه، درست، واقعی و عینی مسائل و موضوعات را بازگو کنند تا جامعه نقص هایش را برطرف و نقاط قوت را تقویت کند.

 

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید براینکه باید مقایسه ای نسبت به گذشته و بعد از پیروزی انقلاب داشته باشیم، خاطرنشان کرد: نباید فراموش کنیم کجا بودیم و امروز کجا ایستاده ایم. کسانی که تا دیروز زبانشان زبان شکنجه بود و از خدمت هم چیزی نمی دانستند و بیش از ۱۵ هزار نفر فرزندان این ملت را به بدترین وضع کشتند امروز ادعای دموکراسی و آزادی دارند این در حالی است که بخش اعظمی از مشکلات و گرفتاری های ما به‌خاطر همان‌هاست.

 

وی با تاکید بر اینکه جهاد تبیین به معنای گل و بلبل نشان دادن اوضاع نیست، افزود: مسئولان مشکلات را می دانند و باید آنها را حل کنند و عدالت اجتمای را در تمامی سطوح اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ... برقرار کنند.

 

حجت الاسلام شکری‌نیا ایستادن در مقابل متجاوزان را یک ضرورت اجتماعی برشمرد و گفت: باید شهدا و ایثارگران و خانواده های آنان را تکریم کرد که امنیت را به جامعه هدیه دادند.

 

کد خبر 1248859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha