«جهاد تبیین» محور کلاس های نوجوانان کانون «شهید رحمانیان» در ایام دهه فجر

ترابفرد گفت: کلاس های کانون فرهنگی هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» جهرم در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با محوریت «جهاد تبیین» برگزار می شود.

هادی ترابفرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: انقلاب اسلامی ایران، حاصل مجاهدت های دلیرمردان و شجاع زنانی است که یکدل و هم صدا به پا خواسته و برای هدف ارزشمند خود تا رسیدن به سر منزل مقصود از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «سردار شهید علی اکبر رحمانیان» افزود: رشادت های گذشتگان در پیروزی انقلاب اسلامی و مبارزه با ظلم و جور حکومت استبداد از مسائلی است که نیازمند تبیین برای نسل فعلی و آینده کشور است.

 

وی با اشاره به اینکه ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی فرصتی مغتنم به تبیین مسائل آن دوران است، عنوان کرد: این مهم سبب شد تا بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «سردار شهید علی اکبر رحمانیان»، موضوع کلاس های نوجوانان را تبیین و تشریح وقایع دوران انقلاب و پیش از آن قرار دهند.

 

ترابفرد با اشاره به اینکه ظلم و ستم رژیم شاه در به خاک و خون کشیدن مردم نباید در اذهان به فراموشی سپرده شود، گفت: برنامه های دیگر فرهنگی و هنری نیز در راستای محور «جهاد تبیین» ویژه نوجوانان برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «سردار شهید علی اکبر رحمانیان» جهرم اظهار کرد: فرار شاه و خاندانش با پول های چپاول شده از مردم مسئله ای بود که در کلاس های هفتگی این کانون مورد بحث قرار گرفت که مورد استقبال بچه های مسجد واقع شد.

 

وی ادامه داد: همچنین در هفته های آینده نیز مسائل دیگری از جنبه های مختلف دوران پیش از انقلاب بازگویی می شود تا بچه های مسجد با نگاه و دید بازتری به مسائل آن دوران بنگرند.

 

کد خبر 1249538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha