برگزاری جشن بزرگ انقلاب اسلامی، تکبیر گویی و نور افشانی در ماسال

گیل چالانی گفت: همزمان با شب ۲۲ بهمن جشن بزرگ انقلاب اسلامی و مراسم تکبیر گویی و نور افشانی در شهرستان ماسال برگزار می‌شود.

غلامرضا گیل چالانی – فرماندار ماسال – در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان اظهارکرد: پس از گذشت 44 سال از پیروزی انقلاب اسلامی و با وجود همه توطئه‌های مختلف دشمن که تلاش می‌کردند، انقلاب اسلامی را متوقف و زمین‌گیر کنند و تغیری در رفتار ایران به وجود بیاورند، انقلاب اسلامی درخت تناوری شده که تکیه‌گاه و امید ملت‌های مظلوم جهان است.

 

وی افزود: مردم در طول 44 سال ثابت کردند پای این نظام هستند و  حضور خود را در  تمام حماسه ها به نمایش گذاشتند و تحرکات معاندین را خنثی کردند و در همین راستا ما مسئولین موظفیم تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کاری قرار دهیم.

 

فرماندار ماسال گفت: همزمان با فرا رسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مراسم نور افشانی ویژه شب 22 بهمن، در شهر ماسال راس ساعت 21 در میدان امام خمینی(ره) برگزار شد.

 

گیل چالانی تصریح کرد: برگزاری مراسم جشن بزرگ انقلاب اسلامی و سر دادن ندای الله‌اکبر در شب 22 بهمن از برنامه های مهم این شب به مناسبت دهه فجر است.

 

وی از مردم این شهرستان برای حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی بیست و دوم بهمن دعوت به عمل آورد و خاطرنشان کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه سبب یاس دشمنان انقلاب می‌شود.

 

 

 

کد خبر 1251924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha