طرح جامع حجاب و عفاف در ادارات و سازمان های لرستان اجرایی می شود

حجت الاسلام مهدوی نیا گفت: گام نخست طرح جامع حجاب و عفاف با رویکرد ترویج و نهادینه سازی این فرهنگ غنی در ادارات، نهادها و سازمان های دولتی اجرایی می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد،  حجت الاسلام والمسلمین یونس مهدوی نیا امروزدر کارگاه آموزشی تبیین طرح عفاف و حجاب ستاد امر به معروف و نهی از منکر "، اظهار داشت:  ساماندهی ظرفیت های مردمی در درون دستگاه‌ها و استفاده از ظرفیت تشکل‌ها و توده‌های مردم راهکارهای اجتماعی برای حل مشکلات عفاف و حجاب، رویکرد ستاد امر به معروف و نهی از منکر است.

 

وی با اشاره به تدوین طرح جامع عفاف و حجاب توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر، افزود: در گام نخست این طرح شاخص های عفاف و حجاب و به دستگاه های دولتی، سازمان ها و نهادی استان ابلاغ شده است.

 

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان با بیان اینکه  شاخصه‌های عفاف و حجاب برای هم مردان و هم زنان ابلاغ شده است، ادامه داد: از این پس برای عدم اجرای قانون توجیهی پذیرفته نیست و باید مسئولان هر نهاد اجرای آن را ابلاغ و بر آن نظارت کنند.

 

وی ادامه داد: قرارگاه ۲۱ تیر سه گام اجرایی دارد که در گام نخست شاخص‌ها به دستگاه‌های مختلف ابلاغ شده و در گام دوم توسط بازرسان اعزام شده به دستگاه‌ها اجرای آن شاخص‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد ودر گام سوم نیز گزارش نهایی و اقدام مقتضی انجام می‌شود.

 

حجت الاسلام مهدوی نیا خاطرنشان کرد: بازرسی و نظارت مستمر بر پوشش کارکنان دولت در دستگاه های اجرایی، نهادها و سازمانهای دولتی بصورت یک طرح فوری ایجابی انجام می شود.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان اظهار کرد: به منظور سالم سازی این طرح ستاد امر به معروف و نهی از منکر آمادگی برگزاری کلاس های توجیهی برای بازرسان قبل از ورود به دستگاه های اجرایی  را دارد.

کد خبر 1252876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha