۲۰۰ ویژه برنامه برای هفته جوان در چهارمحال و بختیاری اجرا می شود

بنیادی ‌فرد گفت: ۲۰۰ عنوان برنامه به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع) و هفته جوان در استان اجرا و ۱۱ جشن بزرگ نیز برای گرامیداشت این هفته برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، موعود بنیادی‌فرد در نشست ساماندهی امور جوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه هفته جوان از تاریخ ۱۱ اسفندماه آغاز می شود و تا ۱۷ اسفندماه ۱۴۰۱ ادامه دارد، اظهار داشت: امسال شعار این هفته، «جوان پرچم‌دار، پیشرفت ایران» نامگذاری شده است.

 

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مهمترین این ویژه برنامه‌ها انتخاب ۱۳۰ جوان برتر استان در قالب جشنواره جوانان برتر ایران زمین است.

 

وی ادامه داد: در قالب این جشنواره ۲۰ جوان برتر استانی و در هریک از شهرستان ها ۱۰ جوان برتر معرفی و تقدیر می شوند.

 

بنیادی ‌فرد تصریح کرد: برگزاری یک جشن شاخص در هر یک از ۱۱ شهرستان استان، غبارروبی گلزار شهدا با حضور جوانان، دیدار با خانواده شهدا، افتتاح مرکز مشاوره، ارائه مشاوره رایگان، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و پاکسازی طبیعت از دیگر برنامه های پیش بینی شده در هفته جوان در استان است.

 

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح راهیان پیشرفت، دیدار جوانان نخبه با نماینده ولی فقیه در استان، تبلیغات محیطی و تجلیل از خانواده شهید حافظ امنیت از دیگر برنامه‌های هفته جوان استان است.

 

کد خبر 1255237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha