ماموریت جوانان برای پیشرفت نظام بر پایه مختصات ایمان و بصیرت استوار است

حجت الاسلام حسینی دیباجی گفت: ماموریت جوانان برای پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه مختصات ایمان و بصیرت استوار است تا پشتیبان ارزشهای والای انقلاب باشند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛ حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی - مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان درجشنواره جوان سرباز در سپاه استان سمنان با اشاره به اهمیت نقش جوان در آیات قرآن کریم و روایات اسلامی گفت: دوره شکل گیری شخصیت انسان در دوران جوانی است و آزاد اندیشی ،حق پذیری و حقیقت جویی از ویژگی های نسل جوان است.

 

وی نقش جوانان را  در دوران های مختلف انقلاب اسلامی را ارزشمند برشمرد و افزود: فرماندهان دوران دفاع مقدس همچون شهیدان حسن باقری، مهدی زین الدین  و مهدی باکری از جمله جوانانی بودند که توانستند جنگ را اداره کنند و امروز هم جوانانی همچون شهیدان عباس دانشگر و آرمان علی وردی مصداق بارز جوان مومن انقلابی هستند.

 

حجت الاسلام حسینی دیباجی تصریح کرد:ماموریت جوانان برای پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه مختصات ایمان و بصیرت استوار است تا پشتیبان ارزشهای والای انقلاب باشند.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان مطالعه تاریخ و شناخت دقیق مسائل و جریانات تاریخی را برای نسل جوان امری مهم عنوان کرد و اظهار داشت:از جمله وظایف مهم نسل جوان مطالعه و شناخت تاریخ است تا با تکیه بر فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی و با تقویت بعد معنویت و ایمان با اراده راسخ در مسیر عدالت خواهی و ولایت قدم برداریم.

 

به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان از سربازان نمونه سپاه استان سمنان در جشنواره جوان سرباز تجلیل شد.

 

جشنواره حضرت علی اکبر(ع) و جوان سرباز با حضور جمعی از سربازان و پایوران سپاه قائم آل‌محمد(عج) در حسينيه شهداي گمنام برگزار شد.

کد خبر 1255745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha