امروز ما موظفیم باورها و ارزش های انقلاب اسلامی را در جامعه تقویت کنیم

بهرام مسلمی مهنی از پدران شهید و ایثارگر هشت سال جنگ تحمیلی به عنوان پیشگامان دفاع مقدس یاد کرد و افزود: با توجه به جنگ رسانه ای دشمن، امروز ما موظفیم باورها و ارزش های انقلاب اسلامی را در جامعه تقویت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان،  طی مراسمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از فرزندان شهدا و ایثارگر شاغل در این اداره کل تجلیل کرد.

بهرام مسلمی مهنی در این مراسم، گفت: رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست و ما امنیت و آرامش امروز خود را مدیون شهدا و ایثارگران هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از پدران شهید و ایثارگر هشت سال جنگ تحمیلی به عنوان  پیشگامان دفاع مقدس یاد کرد و افزود: با توجه به جنگ رسانه ای دشمن، امروز ما موظفیم باورها و ارزش های انقلاب اسلامی را در جامعه تقویت کنیم.

وی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس برای حفظ اسلام و ارزش ها جهاد کردیم و امروز باید نگهبان اعتقادات و ارزش های دینی باشیم و این رسالت بر دوش همگی ما است.

مسلمی مهنی اظهار کرد: همه ما وابسته به جبهه جهاد و شهادتیم و برای پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی هزینه داده ایم و امروز انتظار می رود به رسالت فرهنگی که بر دوش ما گذاشته شده به خوبی عمل کنیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان مادران، همسران و فرزندان شهدا را اسوه صبر و مقاومت دانست و گفت: اگر خانواده های شهدا با ایثار رزمندگان را راهی جبهه نمی کردند و بر شهادت آنها صبر نمی کردند، امروز ما امنیت و آرامش نداشتیم.

گفتی است؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان به همراه معاونین با حضور در ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های جنوبی از  فرزندان شهدا و ایثارگر شاغل درادارات شهرستانی تجلیل کردند.

کد خبر 1259146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha