نخبگان و فعالان اقتصادی راههای کسب معیشت را برای مردم تبیین کنند

ماموستا فرجی گفت: امروز مردم با مشکلات معیشتی دست به گریبانند لذا نیاز است نخبگان و فعالان اقتصادی راههای کسب معیشت را برای مردم تبیین کنند.

ماموستا مختار فرجی از روحانیون اهل سنت کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان اظهار کرد: وجود تحریم‌ها و بسیاری از مشکلات اقتصادی موجب شده تا مردم با مشکلات اقتصادی روبرو شوند اما باید از ظرفیت نخبگان و فعالان اقتصادی برای رفع مشکلات معیشتی مردم بهره برد.

وی بیان کرد: نخبگان، روشنفکران، دلسوزان و فعالان اقتصادی می‌توانند راههای دور زدن تحریم‌ها و کم ارزش کردن دلار آمریکایی و همچنین بها دادن به ریال و راه کسب معیشت را برای مردم تبیین کنند. 

امام جمعه شهرک گریزه سنندج تصریح کرد: امروز اقتصاد و معیشت مردم از اولویت‌های جامعه است و باید به این موضوع پرداخته شود.

ماموستا فرجی تصریح کرد: معیشت نیاز اصلی و اساسی مردم است و باید برای مهار تورم و رشد تولید که مورد تاکید مقام معظم رهبری است تلاش کرد و اقدامات شفاف و سریع در این راستا صورت پذیرد.

وی همچنین با اشاره به مسئله حجاب و عفاف و تاکید بر رعایت این مهم بیان کرد: حجاب اسلامی وظیفه دینی و تکلیف الهی تمام مسلمانان جامعه است و اگر بخواهیم زمینه مایوس شدن دشمنان را فراهم کنیم باید به تکالیف الهی پایبند باشیم.

این روحانی اهل سنت کردستان تصریح کرد: باید این آگاهی و روشنگری میان مردم وجود داشته باشد که دشمن همواره در فضای مجازی با تبلیغات خود علیه ایران اسلامی در تلاش است و مردم باید به این اقناع برسند که با رعایت موازین دینی و اسلامی، دشمن کاری از پیش نخواهد برد.


ماموستا فرجی با ابراز تأسف از به حاشیه رفتن نیروهای دلسوز انقلابی گفت: باید بتوانیم نیروهای توانمند و صاحب فکر و اندیشه را به میدان آوریم و از توانمندی آنها در حل مشکلات استفاده کنیم.
 

کد خبر 1260513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha