تشییع پیکر مطهر شهید سلیمانی در بابلسر|علامه جوادی آملی بر پیکر آیت الله سلیمانی نماز اقامه می کند

مراسم تشییع پیکر مطهر عالم نستوه شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی ، عضو فقید مجلس خبرگان رهبری با حضور مردم شهید پرور مازندران از مقابل سپاه بابلسر آغاز شده و قرار است در جمع نمازگزاران جمعه مصلی المهدی(عج) نماز برپیکر این شهید والامقام نماز اقامه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، مراسم تشییع پیکر مطهر عالم نستوه شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی ، عضو فقید مجلس خبرگان رهبری با حضور مردم شهید پروراستان مازندران از دقایقی پیش از مقابل سپاه بابلسر آغاز شد تا پیکر مطهر این شهید والامقام به مصلی المهدی(عج) برای اقامه نماز منتقل شود.

 

 

دراین آیین باشکوه که طلاب و روحانیون ، اساتید حوزه علمیه مقامات کشوری و استانی دوشادوش مردم شهید پرور استان مازندران حضور دارند.

 

 

 مازندرانی از ساعت‌ها قبل در محل تشیع گرد هم آمده و دسته‌جات عزاداری از سراسر دیار علویان برای وداع و تشییع این عالم مجاهد و انقلابی به صف شدند.
 

 

 پیکر مطهر شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی بعد از تشییع در بابلسر، از مصلی قائم شهر تا میدان طالقانی نیز تشییع خواهد شد تا مردم مومن و ولایی این شهر نیز با پیکر این عالم نستوه وداع کنند.

 

مردم شهید پرور سوادکوه، زادگاه شهید سلیمانی مردی از تبار خوبی ها، صداقت، دیانت، راستی، درستی، حق و حقانیت نیز از سپاه سوادکوه به سمت‌میدان امام خمینی(ره) شهر زیرآب مراسم تشییع پیکر این شهید والامقام را برگزار خواهند کرد.

 

بنابر توصیه آیت الله سلیمانی و بیت شریفشان فردا پیکر مطهر این روحانی شهید برای تشییع و خاکسپاری به قم منتل می شود.

 

مراسم تشییع پیکر این شهید والامقام ساعت ۹صبح فردا (۹اردیبهشت ) از مسجد امام حسن عسکری(ع) قم آغاز و به حرم حضرت معصومه(س) ختم می شود.

 

علامه عبدالله جوادی آملی در پیکر شهید آیت الله سلیمانی نماز اقامه خواهند کرد.

کد خبر 1263651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha