مشکل ۵۴۹ نفر از اعضای تعاونی مسکن بسیج مریوان با دستور قضایی فعال شد

حجت‌الاسلام حسینی از حل مشکل ۵۴۹ نفر از اعضای تعاونی مسکن بسیج شهرستان مریوان موسوم به پلاک «۱۶» با ورود دستگاه قضایی و پس از ۷ سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسین حسینی رییس کل دادگستری استان کردستان اظهار داشت: در پی سفر استانی ریاست معظم قوه قضاییه به کردستان و با ورود دستگاه قضا و در ادامه روند ساماندهی تعاونی‌های مسکن استان، مشکلات مربوط به این تعاونی مسکن حل و فصل شد.

وی تصریح کرد: در این راستا از سال گذشته و با تشکیل کارگروهی متشکل از دادستانی، فرمانداری و شهرداری مریوان توافق نامه‌هایی میان اعضای تعاونی مسکن و شهرداری تنظیم و مقرر شد تا شهرداری برابر مقررات نسبت به صدور پروانه ساختمانی برای افرادی که دارای قولنامه مالکیت هستند، اقدام نماید.

رییس کل دادگستری استان کردستان افزود:  بدنبال سفر حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به استان و دستورات رییس عدلیه، مشکلات این اعضای تعاونی پس از 7 سال حل و فصل شد و جهت تشریفات قانونی اخذ پروانه ساختمانی به اعضاء این تعاونی اعلام شد.

وی خاطر نشان کرد: با اجرا شدن تدابیر و تصمیمات اتخاذی، مشکلات چندین ساله 549 نفر عضو این تعاونی مسکن که بالغ بر 97 هکتار وسعت دارد، مرتفع شد و همچنین از ورود بیش از 500 پرونده به محاکم قضایی جلوگیری شد.
 

کد خبر 1266019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha