هزینه ۳۱ میلیارد ریالی بیمه سلامت گلستان برای بیماران خاص در سال گذشته

حسینی گفت: در سال گذشته ۳۱ میلیارد ریال از سوی بیمه سلامت برای بیماران خاص استان گلستان هزینه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سیدمحمد حسینی امروز (سه شنبه 9 خرداد) در همایش بیماران خاص استان گفت: صندوق بیماران خاص و صعب العلاج سال گذشته با مسئولیت بیمه سلامت تشکیل شد و فعالیت این صندوق از آذرماه آغاز شده است.

 

مدیرکل بیمه سلامت گلستان افزود: تا قبل از تشکیل این صندوق، 5 دسته جزو بیماران خاص بود ولی از سال گذشته این تعداد به 107 دسته افزایش یافت.

 

وی با اشاره به مزایای تشکیل این صندوق، اظهارداشت: با تشکیل این صندوق بیماران خاص در سامانه نشان دار شدند و می توانند از هر نقطه کشور خدمات تعریف شده را دریافت کنند.

 

حسینی در خصوص پرداخت تسهیلات به بیماران خاص هم گفت: از آذرماه سال گذشته دو هزار و 267 نفر از بیماران خاص در استان گلستان به بانک ملت و 694 نفر به بانک مهر برای دریافت تسهیلات 50 میلیون تومانی قرض الحسنه معرفی شدند.

 

وی ادامه داد: هنوز هم آمادگی پرداخت تسهیلات به بیماران خاص در بیمه سلامت استان وجود دارد و افرادی که نیاز دارند می توانند به این اداره کل مراجعه و بعد به بانک های عامل معرفی شوند.

 

مدیرکل بیمه سلامت گلستان گفت: هر فرد مبتلا به ام اس نیز سالانه تا سقف دو میلیون تومان می تواند از خدمات دندانپزشکی بهره مند شود.

 

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته 31 میلیارد ریال از سوی بیمه سلامت برای بیماران خاص استان گلستان هزینه شد.

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1270912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha