جشنواره «ایران قوی و مقتدر» در خراسان جنوبی برگزار می شود

مرادی گفت: جشنواره رسانه و انتخابات با عنوان «ایران قوی و مقتدر» در مرکز استان خراسان جنوبی و جشنواره ویژه رای اولی‌ها برای جلب مشارکت مردم در انتخابات برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، مهدی مرادی-رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات خراسان جنوبی امروز (۱۸خرداد) در اولین نشست کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان که در استانداری خراسان جنوبی برگزار شد، اظهار کرد: هدف از تشکیل کمیته اطلاع‌رسانی کمک به ارتقای دانش سیاسی مردم است و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه انتخابات محقق شود.

 

وی با اشاره به اینکه مولفه‌های امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت در انتخابات از مهمترین دستور کارهای کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات است، گفت: همچنین سیاست‌گذاری، رصد و پایش، ارزیابی، تولید محتوا و انتشار از وظایف اصلی این کمیته محسوب می‌شود.

 

مرادی با تأکید بر اینکه اطلاع‌رسانی در مورد انتخابات برای افزایش مشارکت مردمی باید با استفاده از روش‌های نو باشد، تصریح کرد: شکوه حضور مردم، مهمترین هدف ستاد انتخابات استان و کمیته‌های ذیل آن است.

 

مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به مشارکت بالای مردم استان در ادوار گذشته انتخابات، افزود: امسال هم در انتخابات باید سعی کنیم خراسان جنوبی با بیشترین میزان مشارکت، افتخار دیگری را به ثبت برساند.

 

وی با تلاش‌های دشمن برای ایجاد ناامیدی و دور کردن جوانان از آرمان‌های انقلاب اشاره کرد و گفت: با استفاده از همه ظرفیت‌های در اختیار برای اطلاع‌رسانی باید خدمات دولت و نظام را تبیین کنیم تا ابهامی باقی نماند.

 

مرادی با تأکید بر اینکه مدیریت اطلاع‌رسانی در انتخابات باید با رویکرد ایجاد آرامش و جلوگیری از تنش و التهاب در جامعه باشد، ادامه داد: ترویج گفتمان قانون‌مداری و اخلاق‌مداری و ترغیب مردم به حضور در انتخابات از وظایف مهم رسانه است.

 

مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان باید با برنامه‌ریزی برای برگزاری پویش‌ها و جشنواره‌ها همچون رای اولی‌ها، فعالان فضای مجازی، رسانه و انتخابات به افزایش مشارکت مردم کمک کند.

 

وی تشکیل کارگروه فضای مجازی را یکی از نیازهای مهم در زمینه انتخابات دانست و افزود: اگر فعالان مجازی روش‌های نوین را برای باشکوه‌تر شدن انتخابات عملی کنند بعد از ارزیابی لازم در صورتی که طرح موفقی باشد، ارائه کننده طرح تجلیل خواهد شد.

 

مرادی پیشنهاد داد: جشنواره رسانه و انتخابات با عنوان «ایران قوی و مقتدر» در مرکز استان و جشنواره ویژه رای اولی‌ها برای جلب مشارکت مردم در انتخابات برگزار شود.

 

 

کد خبر 1272039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha