تدارک ۲۲۰ کارگاه اوقات فراغت تابستان در خراسان جنوبی

حمیدی از برپایی ۲۲۰ کارگاه ویژه اوقات فراغت تابستان در مراکز کانون پرورش کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، طاهره حمیدی- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی امروز شنبه (۲۰ خرداد) در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان با موضوع جوانان و اوقات فراغت اظهار کرد: در حال حاضر ۲۸ مرکز ثابت و سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح استان فعالیت دارند.

 

وی با اشاره به آمادگی ۱۲ مرکز ثابت کانون برای ثبت‌نام و برگزاری ۲۲۰ کارگاه‌ مختلف فرهنگی، هنری و ادبی کانون در اوقات فراغت تابستان، تصریح کرد: فعالیت آموزشی این کارگاه‌ها از ابتدای تیر امسال آغاز خواهد شد.

 

حمیدی افزود: این کارگاه‌ها ویژه گروه‌های سنی «نوباوه» چهار سال به بالا، «نوخوان» هفت سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا است که فرآیند ثبت‌نام در مراکز کانون از ۱۶ خرداد آغاز شده است.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی در ادامه گفت: پیک امید کانون با فعالیت مربیان داوطلب در فصل تابستان به دیدار کودکان و نوجوانان مناطق کم‌برخوردار و مرزی استان می‌رود.

 

وی با اشاره به فعالیت ۱۶ کتابخانه سیار کانون در خراسان جنوبی، بیان کرد: بیش از ۲۰ هزار کودک و نوجوانان را در حاشیه شهرها و روستاها پوشش می‌دهند که برای آنها در ایام اوقات فراغت برنامه‌ریزی کردیم.

 

 

 

کد خبر 1272270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha