نخستین پایگاه امداد و نجات کوهستان خراسان جنوبی افتتاح شد

نخستین پایگاه امداد و نجات کوهستان خراسان جنوبی با هزینه کرد بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان در منطقه بند دره بیرجند افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، نخستین پایگاه امداد و نجات کوهستان استان خراسان جنوبی امروز(۲۳ خرداد) همزمان با بهره‌برداری از طرح‌های امدادی و عمرانی سازمان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با حضور ویدئو کنفرانسی معاون اول رئیس جمهور و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، فرماندار بیرجند و جمعی از مسئولان و امدادگران در منطقه بند دره بیرجند افتتاح شد.

 

محمدعلی کاوسی- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در آیین افتتاح پروژه‌های امدادی و عمرانی جمعیت هلال احمر، اظهار کرد: جوانان هلال احمر در این منطقه کوهستانی فاقد پوشش  اینترنت بدون منت و چشمداشتی خدمت‌رسانی می کنند.

 

وی در ادامه روحیه ایثار و فداکاری مردم  را رمز ماندگاری جمعیت هلال احمر دانست و افزود: امروز اولین پایگاه امداد و نجات کوهستانی استان خراسان جنوبی که ساخت آن از سال ۹۵ با ۲۱۸ متر زیربنا آغاز شده است با هزینه‌کرد بیش از ۵۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

 

کاوسی با اشاره به فعالیت مداوم این پایگاه امداد و نجات در طول سال، ادامه داد: جمعیت هلال احمر  به عنوان سازمان امدادی در کنار مردم است علی‌رغم اینکه وظیفه قانونی ندارد.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: قیمت تجهیزات امداد و نجات کوهستان به دلیل تخصصی بودن بسیار بالا است که در خواست داریم استانداری و ستاد بحران همکاری لازم برای تأمین تجهیزات کمک کنند.

 

 

کد خبر 1272858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha