دشمنان برای تضعیف فرهنگ ایرانی اسلامی سرمایه‌گذاری می‌کنند

میرتاج‌الدینی گفت: دشمنان برای تضعیف فرهنگ ما سرمایه‌گذاری می‌کنند و تلاش می‌کنند تا به شیوه‌های مختلف تفکر رضاخانی را بازگردانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی» در آیین آغاز به کار ۵۲ کلان پروژه فرهنگی، هنری، دینی و رسانه‌ای در استان با عنوان "محیا" که در تالار خاقانی خانه فرهنگ تبریز برگزار شد، اظهار داشت: اگر امروز قرار باشد در گام دوم و جریان قدرتمند انقلاب اسلامی مهمترین جبهه‌ را برای حفظ و ارائه برنامه نام ببریم بدون شک جبهه‌ی فرهنگی است.

نماینده مردم تبریز،‌ اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جبهه فرهنگی خمیرمایه اصلی جبهه های سیاسی و اقتصادی است ضمن اینکه می تواند به تحقق اهداف انقلاب در جبهه های سیاسی و اقتصادی نیز کمک کند.

وی افزود: امام خمینی (ره) در سایه‌ی انقلاب اسلامی ایران، اندیشه و بصیرت مردم را ارتقا داده و متعالی کرد و صبغه‌ این انقلاب باشکوه فرهنگی است. اگر این نگرش را داشته باشیم در سخت‌ترین شرایط اقتصادی و علیرغم هجمه‌های امپراطور رسانه‌ای جهان علیه این نظام مقدس، باز مدافع انقلاب اسلامی خواهیم بود.

میرتاج‌الدینی ادامه داد: دشمنان برای تضعیف فرهنگ ما سرمایه‌گذاری می‌کنند و تلاش می‌کنند تا به شیوه‌های مختلف تفکر رضاخانی را بازگردانند اما باید بدانند ملت ایران انقلاب کرد تا بساط این تفکر برچشده شود.

نماینده مردم تبریز،‌ اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در برابر این همه هجمه‌های ناجوانمردانه دشمنان مردم ما با جهاد تبیین، شناخت و معرفت خواهند ایستاد و جلوی این حرکتهای قهقرایی و ارتجاعی را خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه در بودجه سال گذشته و از محل تبصره ۱۴، ۶۰۰ میلیارد تومان برای واگذاری پروژه های فرهنگی به مردم از سوی مجلس در نظر گرفته شد، گفت: در مقام تخصیص ۵۰ درصد آن اختصاص یافت طوری که به تناسب بین استان ها توزیع شد.

میرتاج الدینی با بیان اینکه این کار فرهنگی بسیار ارزشمند است، اظهار کرد: موفقیت در این اقدام بزرگ، ۲ شرط دارد یکی ادامه دار بودن آن و دیگری هم افزایی و مرتبط کردن برنامه های فرهنگی با یکدیگر.

وی اجرای طرح "محیا" و واگذاری ۵۲ کلان پروژه فرهنگی به نهادهای مردمی را اتفاقی مبارک در این عرصه عنوان کرد و گفت: امیدواریم با ایجاد هم‌افزایی میان موسسات یاد شده شاهد تعالی بیش از پیش عرصه فرهنگ و هنر در استان باشیم

کد خبر 1273252

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha