فیلم/ دعوت بچه های مسجد به مسابقات قرآنی مدهامتان با زبان بختیاری

مسابقات قرآنی «مدهامتان» از سوی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور ویژه بچه های مسجد برگزار می شود و ثبت نام آن تا ۳۱ تیرماه سال جاری ادامه دارد لذا در کلیپی با زبان بختیاری از بچه های مساجد سراسر کشور دعوت شده است تا در این مسابقات شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، مسابقات قرآنی «مدهامتان» از سوی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور ویژه بچه های مسجد برگزار می شود و ثبت نام آن تا ۳۱ تیرماه سال جاری ادامه دارد لذا در کلیپی با زبان بختیاری از بچه های مساجد سراسر کشور دعوت شده است تا در این مسابقات شرکت کنند.

 

قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبری، قرائت نماز، استعداد یابی و معارف اهل بیت (ع) از رشته های مسابقات قرآنی «مدهامتان» است.

 

مهلت ثبت نام اعضای کانون ‌های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری تا ۳۱ تیر سال جاری ادامه دارد و علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به کانون فرهنگی هنری مسجد محل خود یا سایت بچه‌های مسجد به آدرس bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.

 

اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری می توانند با تشویق بچه های مسجد به عنوان سفیران مدهامتان به هر چه باشکوه تر برگزار شدن شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان کمک کنند.

 

کد خبر 1273363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha