ارزش های اخلاقی در جامعه ورزشی توسعه یافته است

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: ارزش های اخلاقی، یاد شهدا و فرهنگ های انسان دوستانه در جامعه ورزشی توسعه یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «جواد محمدی» در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اصفهان با اشاره به نقش ورزش در جامعه و توسعه ارزش های فرهنگی در این عرصه اظهارداشت: ارزش های اخلاقی یکی از ضرورت های ورزش به حساب می آید که منش قهرمانی در این حوزه توسعه یافته و ورزشکاران در برخی از رشته ها الگوی رفتاری و اخلاقی بوده اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه منش قهرمانی در بین ورزشکاران نهادینه شده، افزود: ارزش های اخلاقی، یاد شهدا و فرهنگ های انسان دوستانه در جامعه ورزشی توسعه یافته به همین دلیل شاهد اتفاقات مناسبی در بین این قشر هستیم.

وی ادامه داد:‌ همدلی آنان با مردم آسیب دیده، کمک به نیازمندان، روحیه ایثار و گذشت و پایبندی به اصول از جمله اتفاقات خوب جامعه ورزشی در مقاطع مختلف زمانی بوده است.

محمدی اضافه کرد: ورزشکاران به اصول نظام و ارزش های کشور احترام گذاشته و نمی گذارند اعمال فشار برای تغییر ارزش ها صورت بگیرد که ماندگار سردیس سردار سلیمانی در ورزشگاه نقش جهان از جمله آن می باشد.

وی به ضرورت فرهنگ سازی برای ورزش اشاره کرد و اذعان داشت: زندگی ماشینی و بی تحرکی پیامدهای غیرقابل جبرانی را برای جامعه به بار می آورد که تهدید سلامتی جسمی و روحی از جمله آن است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ضمن تاکید بر لزوم انجام فعالیت های ورزشی، از رسانه ها و عموم مردم خواست تا در تبلیغ و تشویق به این امر تلاش کنند.

وی به اجرای پروژه های عمرانی برای تامین زیرساخت ها  در توسعه ورزش اشاره کرد و گفت: ۲۵ پروژه نیمه تمام در استان اصفهان داشتیم که تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفته و در شهرها و روستاها نیز طرح های عمرانی در حال اجرا است.

کد خبر 1729613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha