ارتش بی وقفه به ارتقاء نظامی خود ادامه می دهد

دریادار سیاری گفت: پیوستن بدنه مردمی ارتش به انقلاب ملت و تبعیت آن از رهبری الهی امام خمینی (ره) که کامل کننده و تسریع کننده پیروزی بر رژیم وابسته و سرسپرده شاه شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان امیردریادار حبیب‌الله سیاری در نشست وابستگان دفاعی نظامی خارجی مقیم تهران با تبریک آغاز سال نو میلادی و گرامیداشت سالروز میلاد پیامبر رحمت و مهربانی حضرت عیسی مسیح (ع)  با بیان اینکه   ۲۰۲۴ سال پیش آسمان سرزمین های فلسطینی به برکت وجود رحمانی‌اش نورانی و خاک آن به یمن قدوم مهربانی اش متبرک شد را به شما تبریک و تهنیت می گویم گفت: همان سرزمینی که این روزها آسمان شب های کریسمسش با زبانه آتش بمب های اهدایی بابانوئل آمریکایی روشن می شود و خاک آن با خون بی گناهان که به دست سربازان کودک کش صهیونیست بر زمین می‌ریزد، لاله زار می شود.

رییس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش عنوان کرد: پیش از هر چیز یاد و خاطره بیش از ۲۵ هزار شهید فلسطینی جنایات اخیر رژیم کودک کش صهیونیست مشتمل بر بیش از ۱۰ هزار کودک بی گناه را گرامی می دارم و از درگاه خداوند بزرگ رهایی ملت مظلوم و مقتدر فلسطین بویژه کاهش آلام و دردهای مردم مقاوم غزه را مسالت می‌کنم.

وی گفت: همچنین درود می‌فرستم به جان های پاک شهیدان حادثه تروریستی اخیر در کرمان البته بر ما و افکار عمومی آگاه و هوشیار جهان روشن است که صهیونیسم کودک کش و تروریسم تکفیری دو روی یک سکه اند و از یک جا پشتیبانی و حمایت می‌شوند.

دریادار سیاری اظهار کرد: استقلال از اساسی ترین خواسته های مردم ایران در انقلاب اسلامی سال ۱۹۷۹ بود که در آستانه چهل و پنجمین سالروز پیروزی آن قرار داریم؛ از شکل گیری نظام جمهوری اسلامی ایران تا امروز این استقلال به عنوان اصلی خدشه ناپذیر مبنا و راهبرد حرکت مداوم ما به سمت پیشرفت بوده است و به طور قطع استقلال طلبی ملت ایران و نیروهای مسلح ما گامی مهم درتوسعه روابط با سایر ارتش‌ها بوده است.

رییس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش ادامه داد: در طول چهل و پنج سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران می‌گذرد، نیروهای مسلح و بویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران مانند بسیاری دیگر از بخش‌های کشور مسیر دشوار پیشرفت را بر مدار و با محوریت همین اصل خدشه ناپذیر طی کرده و امروز به اقتدار برآمده از استقلال دست یافته است.

دریادار سیاری اظهار کرد: مروری بر کارنامه ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی این ادعا را به خوبی ثابت می کند که پیش از همه پیوستن بدنه مردمی ارتش به انقلاب ملت و تبعیت آن از رهبری الهی امام خمینی (ره) که کامل کننده و تسریع کننده پیروزی بر رژیم وابسته و سرسپرده شاه شد و پس از آن ایفای نقش موثر در تثبیت کشور در برابر تلاطم‌های سهمگین از انقلاب اسلامی همچون سرکشی و طغیان تجزیه طلبان و گروهک‌های تروریست و مسلح ضد انقلاب در چهارگوشه کشور که از حمایت قدرت های استکباری برخوردار بودند، از آن جمله است.

وی خاطرنشان کرد: نقش بی همتای ارتش جمهوری اسلامی در پاسداری از تمامیت ارضی و دفاع از استقلال کشور در برابر تجاوز رژیم صدام شاهد دیگری بر این مدعاست جنگ نابرابر ۸ ساله ای که در یک سو ارتش متجاوز از حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی همه جانبه قدرت های شرق و غرب برخوردار بود و از سوی دیگر شدیدترین تحریم ها علیه نیروهای مسلح ما اعمال می شد که با حفظ استقلال تمامیت ارضی و نظام برخاسته از انقلاب مردم ایران و متجاوز شناخته شدن رژیم بعث خاتمه یافت.

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: از پایان جنگ تحمیلی تا کنون نیز ارتش جمهوری اسلامی ایران بی وقفه مسیر ارتقاء آمادگی رزمی و قدرت بازدارندگی خود را ادامه داده است.

کد خبر 1745752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha