مردم با حضور در انتخابات بالندگی جمهوری اسلامی را به دنیا نشان می‌دهند

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه مشارکت در انتخابات نشان از ایستادگی پای این انقلاب و آرمان های امام راحل، شهدا و تبعیت از رهبری است، گفت: مردم با حضور در انتخابات بالندگی جمهوری اسلامی را به دنیا نشان می دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، امروز(۸ اسفند)، در دیدار صمیمی فرزندان رای اولی شهدای استان با استاندار لرستان اظهارداشت: انتخابات یک رقابت سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان افزود: حضور پای صندوق های رای و مشارکت مردم نشان از ایستادگی پای این انقلاب و آرمان های امام راحل، شهدا و تبعیت از رهبری است.

وی با اشاره به اینکه امسال ۱۴ نفر از فرزندان شهدای استان لرستان رای اولی هستند، عنوان کرد: ۱۱ فرزند شهید مربوط شهر خرم آباد و هر یک از شهرستان های الشتر، ازنا و دورود نیز هرکدام یک فرزند دارند.

حجت الاسلام هاشمی خاطرنشان کرد: امروز فرزندان شهدا با در دست داشتن عکس پدران شهید خود آمده اند تا به همه دنیا نشان دهند که اینها فرزندان همان پدران شهید هستند، با حضور خود از مردم برای مشارکت در انتخابات دعوت می کنند.

وی بیان کرد: ان شاء الله در انتخابات ۱۱ اسفند ماه با حضور پر شور مردم به دنیا نشان خواهیم داد که جمهوری اسلامی همچنان زنده و بالنده است.

کد خبر 1751949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha