مسجد باید محور فعالیت های فرهنگی و هنری باشد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی گفت: مساجد در همه فعالیت های اجتماعی، فرهنگی وهنری سنگر اصلی هستند و باید محور فعالیت ها باشند.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، علیرضا نوروزی،  مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی، در افتتاح اولین نمایشگاه دستاوردهای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان، گفت: نهضت بازگشت به مساجد به این معنا است که مساجد محور اصلی توسعه فرهنگی و هنری کشور قرار گیرند.  

نوروزی ادامه داد: مساجد در همه فعالیت های اجتماعی، فرهنگی وهنری سنگر اصلی هستند و باید محور فعالیت ها باشند.

وی افزود: کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان امسال ثابت کردند که از حرف تا عمل فاصله زیادی نیست و همه فعالیت ها را مسجد محور برگزار کردند.

محسن رضایی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان نیز در این مراسم با بیان اینکه ۱۸ اسفندماه فرصتی برای معرفی فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سطح استان است، گفت: این نمایشگاه با عنوان «در مسیر قله» از ۱۶ تا ۱۸ اسفندماه در مجتمع شمس ارومیه برگزار می‌شود.  

رضایی گفت: در این نمایشگاه، دستاوردهای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در زمینه‌های مختلف فرهنگی، هنری، علمی و اجتماعی به نمایش گذاشته شده است.

کد خبر 1753772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha