اسراییل با اقدامات تروریستی به دنبال راه نجات است

حجت الاسلام میثم تارم گفت: اسراییل با این اقدامات تروریستی علیه مستشاران ایرانی و شرق کشور به دنبال این است تا نظام مقدس جمهوری اسلامی تصمیم عجولانه ای بگیرد تا از این بحرانی که در آن گرفتار شده نجات بیابید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز (۱۷ فروردین ماه) حجت الاسلام میثم تارم در خطبه های نماز جمعه جیرفت، با اشاره به اهمیت حضور در نماز جمعه، گفت: حضور در نماز جمعه آنچنان حائز اهمیت است که خداوند متعال نام یکی از سوره های قرآن کریم را جمعه اختصاص داده است.

امام جمعه جیرفت با بیان اینکه از نماز جمعه به ذکر الله یاد شده و یکی از مهمترین آثار آن، آرامش است، افزود: نماز جمعه از تجارت و هر کار دیگری برای شما بهتر است.

وی بیان کرد: در روایتی از نبی اکرم (ص) وارد شده که آن حضرت می فرماید؛ «خداوند نماز جمعه را تا روز قیامت بر شما واجب کرده است» بنابراین نماز جمعه به صورت جماعت بر هر فرد مسلمانی واجب و لازم است.

حجت الاسلام تارم ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونسیتی، ابراز کرد: این رژیم جعلی روز به روز به سقوط نزدیک تر می شود اما جبهه مقاومت روز به روز قوی تر می شود.

خطیب جمعه جیرفت اظهار کرد: امروز مردم جهان همچون مسلمانان از حکام خود می خواهند که برای حفظ حقوق زنان و کودکان فلسطینی و غزه دست از حمایت رژیم صهیونسیتی بردارند.

 وی ادامه داد: امروز همه دنیا شاهد جنایات رژیم صهیونسیتی علیه بشریت است اما عده ای از حقوق مردم مظلوم غزه دم نمی زنند.

حجت الاسلام تارم خاطرنشان کرد: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس از ابتکارات و آینده نگری امام خمینی (ره) بود و امروز مردم جیرفت همگام با سراسر کشور در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند.

امام جمعه جیرفت تصریح کرد: امروز مردم با حضوری بی نظیر در راهپیمایی روز قدس به مردم مظلوم غزه و فلسطین اعلام کردند که شما تنها نیستید و به آمریکا، اسراییل و حامیان آن اعلام کردند با حمایت ها، مقاومت ها و اقدامات شجاعانه جبهه مقاومت شما محکوم به شکست هستید.

وی با محکوم کردن اقدام تروریستی رژیم صهیونسیتی به کنسولگری ایران در دمشق، حمله به روسیه و ترور ناجوانمردانه در شرق کشور، عنوان کرد: این اقدامات تروریستی به کمک آمریکا و سرویس های جاسوسی انگلیس و اسراییل طراحی شده بود که هم روسیه آن را به خوبی مدیریت کرد و هم جمهوری اسلامی ایران با صبر راهبردی آن را مدیریت کرد.

حجت الاسلام تارم ابراز کرد: اسراییل با این اقدامات تروریستی علیه مستشاران ایرانی و شرق کشور به دنبال این است تا نظام مقدس جمهوری اسلامی تصمیم عجولانه ای بگیرد تا از این بحرانی که در آن گرفتار شده نجات بیابید.
 
خطیب جمعه جیرفت خطاب به رژیم صهیونسیتی و حامیان آن، عنوان کرد: جبهه مقاومت غزه، فلسطین، یمن و عراق با ما هستند و نوع انتقام از شما با ماست، ما آنچنان به شما پاسخ دندان شکنی خواهیم داد که پشیمان کننده و درس عبرت باشد تا به این کشور و نظام نگاه چپ نیندازید.

کد خبر 1757528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha