مشارکت حداکثری در انتخابات موجب ارتقاء اقتدار ملی می‌شود 

آیت الله خاتمی با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اقتدار ملی را افزایش خواهد داد، گفت: از این رو دشمنان به دنبال القای ناامیدی در مردم برای حضور نیافتن در انتخابات هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، آیت الله علی خاتمی، امام جمعه زنجان در حوزه انتخابیه قائم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات علاوه بر تداوم اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی، دشمنان مردم و انقلاب را نیز ناامید خواهد کرد، گفت: امروز فرصت دیگری برای ملت ایران است تا با مشارکت حداکثری خود در این صحنه مهم سیاسی، دشمنان انقلاب را از تعرض به کشور ناامید کنند.


وی با یادآوری اینکه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نسبت به انتخابات ادوار گذشته از اهمیت دوچندانی برخوردار بوده و نگاه دنیا به این انتخابات است، افزود: مردم ایران اسلامی نشان دادند که در صحنه‌های مختلف خالق حماسه هستند و این خلق حماسه را در تشییع شهدای خدمت ثابت کردند، از این رو حماسه دیگری را رقم خواهند زد.


امام جمعه زنجان با بیان اینکه حضور در انتخابات پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را مستحکم‌تر کرده و از این رو یک تکلیف دینی برای همه ما به شمار می‌رود، اظهار کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ثمرات بسیار ارزشمندی برای کشور داشته و اقتدار ملی را افزایش خواهد داد، از این رو دشمنان به دنبال القای ناامیدی در مردم برای حضور نیافتن در انتخابات و بی‌تفاوت بودن به این مسئله مهم هستند.


وی با یادآوری این موضوع که یکی از تأکیدات مهم رهبر فرزانه انقلاب، اهتمام مردم به انتخاب فردی است که بر ارزش‌های انقلاب و اهداف ملت تمرکز داشته باشد، خاطرنشان کرد: بی‌تردید امروز شاهد خلق حماسه دیگری از سوی ملت ایران در یکی از مهم‌ترین صحنه‌های سیاسی کشور خواهیم بود.

کد خبر 1770078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha