آئین عزاداری ایام ماه پایانی صفر در مسجد ابوذر کرج برپا است

حجت الاسلام حسینی نژاد با اشاره به اهمیت بزرگداشت مقام پیامبراسلام(ص) و عزاداری ایام پایانی ماه صفر گفت: آئین عزاداری ایام ماه پایان صفر در مسجد ابوذر کرج با همت کانون فرهنگی هنری فجر انقلاب اسلامی و پایگاه بسیج برپا است.

حجت الاسلام حسینی نژاد با اشاره به اهمیت ایام پایانی ماه صفر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: توجه بخشی و بصیرت افزایی نسبت به معارف دینی با حفظ و گرامیداشت ایام خاص به ویژه محرم و صفر برای نوجوانان از اهمیت اساسی برخوردار است. 

مدیرکانون فرهنگی هنری فجر انقلاب اسلامی افزود: امام حسن مجتبی(ع) و پیامبراکرم(ص) در ایام پایانی ماه صفر به شهادت رسیدند و این مهم رسالت بیشتری را در امر جهاد تبیین ایجاد می کند تا متناسب با آن نسبت به تبیین معارف دینی و الهی اقدام عملی از طرف متولیان امر انجام شود. 

امام جماعت مسجد چهارصددستگاه کرج ادامه داد: حضرت امام خمینی(ره) آگاهانه فرمودند که ماه محرم و صفر است که اسلام را زنده نگاه داشته است از این رو ایام پایانی ماه صفر که به ویژه روزهای شهادت حضرت امام حسن(ع)، امام رضا(ع) و وفات پیامبر اسلام فرصت خوبی برای تبیین معارف اسلامی و تقویت باورهای دینی و ایمانی است. 

کد خبر 1779614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha