تغییر درمجلس خبرگان تحول وهشدار به دشمنان خارجی وداخلی نظام اسلامی بود

زارعی ضمن اینکه تحول در مجلس خبرگان را تقویت جایگاه روحانیت در نظام اسلامی دانست؛گفت:پیام مهم خبرگان به داخل و خارج کشور به معنای آماده بودن و رصد کردن تمام حوادث داخل و خارج وتصمیم‌گیری انقلابی دروقت لازم است.

علی‌اصغر زارعی، عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخاب آیت‌الله مهدوی کنی به ریاست مجلس خبرگان رهبری به خبرنگار شبستان گفت: پس از حوادث سال‌های اخیر و به چالش کشاندن جمهوری اسلامی ایران از سوی دشمنان کینه‌توز و هدف قرار دادن ارکان مهم نظام از جمله جایگاه وسیع و مهم رهبری و اصل ولایت‌فقیه تصمیم شجاعانه و هوشمندانه نمایندگان مجلس خبرگان در انتخاب آیت‌الله مهدوی کنی انتخابی شایسته و به موقع بود.

وی اظهار کرد: این تصمیم شجاعانه خبرگان ملت به این رکن رکین موجب یأس و ناامیدی دشمنان شد.

زارعی با بیان اینکه این تحول در مجلس خبرگان به معنای تقویت جایگاه روحانیت در نظام اسلامی است، یادآور شد: توجه به اصل مهم این اقدام خبرگان ملت توجه به اصل مهم ولایت‌فقیه بود و پیام مهم خبرگان ملت به داخل و خارج از کشور به معنای آماده بودن و رصد کردن تمام حوادث داخل و خارج و تصمیم‌گیری انقلابی در مواقع مورد نیاز است.

این نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تصمیم مجلس خبرگان و اتفاق نظر همه اعضای آن بیانگر قدرت ملی ما در برابر تمامی صداهای خارجی و داخلی است.

وی با اعتقاد به اینکه با این اقدام دشمنان انقلاب بار دیگر از ایجاد تردید و اختلاف در مجموعه نظام مأیوس شده‌اند، گفت: با این اقدام نخبگان و خبرگان به جایگاه خود و ارزش‌ها و ارکان نظام توجه ویژه‌ای را پیدا کردند.

پایان پیام/
 

کد خبر 26045

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha