شهدا کشور را برای همیشه در مقابل تهاجم دشمنان بیمه کردند

خبرگزاری شبستان: مسئول عقیدتی سیاسی سپاه بیت المقدس کردستان، برپایی یادواره شهدا را در انتقال فرهنگ شهادت و ایثار تاثیر گذار دانست و گفت: شهدا کشور را برای همیشه در مقابل تهاجم دشمنان بیمه کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج، سرهنگ محمد عبدالملکی، مسئول عقیدتی سیاسی سپاه بیت المقدس کردستان، امروز ( 5 آذر ) در مراسم گرامی داشت یادواره شهدای دهستان نگل که با حضور مسئولان، دانش آموزان وفرهنگیان در جوار قرآن متبرکه نگل برگزار شد، گفت: برپایی یادواره‌ها در انتقال فرهنگ شهادت و ایثار به نسل جوان بسیار تاثیرگذار است زیرا که فداکاری و ارزش‌های معنوی شهدا و ایثارگران برای نسل جوان بازگو می شود.


وی بر زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و تجلیل از خانواده ایثارگران تأکید کرد و افزود: برگزاری یادواره ها شهدا گام مهمی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.


این مقام مسئول اظهارداشت: وظیفه همه ما ادامه راه شهدا و تکریم و ارادت به خانواده‌های معظم شهداست.


سرهنگ عبدالملکی با اشاره به اینکه شهدا کشور را برای همیشه در مقابل تهاجم دشمنان بیمه کردند، افزود: دفاع مقدس به دشمنان فهماند هرگاه پای اسلام، دین و هویت انسانی در میان باشد همه اقشار جامعه در هر مسلک و صنف و از هر قشری که باشند عرصه را تقدیم دشمن نکرده و در مقابل او خواهند ایستاد.


رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه کلاترزان نیز در ادامه این مراسم افزود: حضور بارز و چشمگیر دانش آموزان و فرهنگیان در تمامی صحنه های نوپا و نوشکفته انقلاب اسلامی به ویژه در عرصه دفاع مقدس حماسه ای به یاد ماندنی را در تاریخ این مرز و بوم به یادگار گذاشته است.


زارعی، برگزاری یادواره شهدا را تجلیل از ارزش ها دانست و افزود: برگزاری این گونه مراسم ها علاوه بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا باعث ترویج آرمان و اهداف شهدا در بین نسل جوان می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: همین کلاس‌های درس، بسیجیان به ندای رهبر فرزانه انقلاب لبیگ گفتند و برای دفاع از آرمان‌های این خاک عزیز سر و جان نشناختند و با شهادت خود و ایستادگی در برابر دشمن در طول هشت سال دفاع مقدس افتخار آفریدند.


گفتنی است، در ادامه این مراسم از تعدای از بسیجیان نمونه با دادن لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.


پایان پیام/ 
 

کد خبر 317055

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha