راهیابی نفرات برتر مسابقات اذان، ابتهال و مدیحه سرایی به مرحله کشوری

خبرگزاری شبستان: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از راهیابی نفرات برترمرحله استانی مسابقات اذان، ابتهال و مدیحه سرایی به مرحله کشوری این دوره از مسابقات خبر داد.

حجت الاسلام آیت الله عباسیان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک با اشاره به برگزاری مرحله استانی مسابقات اذان، ابتهال و مدیحه سرایی گفت: این دوره از مسابقات در آستان مقدس امامزاده محمد عابد (ع) مشهد میقان اراک در دو بخش شکوفه ها و بزرگسالان برگزار شد.


وی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات با حضور یکصد و 50 شرکت کننده برگزار شد، ادامه داد: در رشته اذان، در بخش بزرگسالان مجید جدیدی، مجید جیریایی و هادی آشتیانی به ترتیب موفق به کسب رتبه های اول تا سوم شدند.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی اضافه کرد: در بخش شکوفه ها در رشته اذان نیز مسعود شریفی، محمد بندعلی و سید بهنام هاشمی رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.
 

حجت الاسلام عباسیان، ادامه داد: در رشته مدیحه سرایی به ترتیب گروه های تسنیم، یاسین و عشاق المهدی در بخش برادران و گروه ریحانه النبی هم در بخش خواهران رتبه های برتر را از آن خود کردند.


وی اظهار کرد: در رشته ابتهال برادران محمدشریفی، محسن احمدلو و مسعود روحی و در بخش خواهران نیز محدثه مومنی و لیلا فراهانی حائز رتبه های برتر شدند.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی ادامه داد: نفرات برتر در هر رشته به مرحله کشوری این دوره از مسابقات راه یافتند.


پایان پیام/

کد خبر 320658

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha