استقبال ازقلم سازنده وانتقاد رسانه ای/استفاده ازهمه سلایق برای پیشرفت

خبرگزاری شبستان: استاندار مازندران با بیان اینکه از قلم سازنده و انتقاد رسانه ای استقبال می کنم، گفت: کار بی نقد عاری از ارزش است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مازندران، ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران امروز(16آذر) در اولین نشست مطبوعاتی با خبرنگاران، مازندران را استانی با قابلیت های متعدد و منابع غنی اعلام کرد و اظهار داشت: این استان در بخش های اجتماعی، اقتصادی از میانگین کشوری پایین تر بوده و از برخی استان ها نظیر هرمزگان و سیستان و بلوچستان نیز پایین تر است.


فلاح جلودار تاکید کرد: باید با هم افزایی و بهره گیری از استعدادها کارهای جدی برای توسعه استان مازندران دیار علویان انجام شود.


وی با بیان اینکه از قلم سازنده و انتقاد رسانه ای استقبال می کنم، بیان داشت: کار بی نقد عاری از ارزش است.


نماینده عالی دولت در مازندران با تاکید اینکه رسانه ها از حاشیه پردازی و مواردی که خارج از متن توسعه استان است جلوگیری کنند، یادآور شد: مشکلات پیش رو از گذشته وجود داشته و وضعیت موجود زاییده و تفکر مدیریت گذشته است و اکنون این امکان و اقبال وجود دارد تا مسائل حل شود.


وی با تقدیر از حماسه آفرینی های مازندرانی ها در 24 خردادماه افزود: مردم با حضور 92 درصدی در انتخابات نشان دادند که به سرنوشتشان علاقه دارند.


ربیع فلاح با بیان اینکه جز به نجات استان به چیز دیگری نمی اندیشم، عنوان کرد: در مدت کوتاه فعالیتم در استانداری مازندران توانستم برای بودجه سال 93 بودجه ای در خور شان استان و اقتضائات جذب کنم.


استاندار مازندان با اشاره به وضعیت صنایع در استان اضافه کرد: با بررسی های صورت گرفته در حوزه شهرک های صنعتی استان حدود 49 درصد از واحدهای تولیدی راکد هستند، 23 درصد راه نیفتاده اند و بیش از 20 درصد فعال هستند.


ربیع فلاح با اشاره به گذشت بیش از 9 ماه از سال جاری تصریح کرد: تاکنون 13 تا 14 درصد بودجه استان محقق شده و برای توسعه نباید به بودجه ملی و استانی اکتفا کنیم.


وی راه اندازی شرکت بزرگ سرمایه گذاری برای توسعه استان را از مهمترین برنامه ها بیان کرد و گفت: راه اندازی این شرکت می تواند به توسعه استان کمک بزرگی کند.


استاندار مازندران با اشاره به تدوین برنامه توسعه در بخش های مختلف از جمله گردشگری، کشاورزی و صنعتی ادامه داد: برای اجرای این برنامه ها از توان مشارکت مردم و سرمایه گذاران بخش خصوصی استفاده خواهد شد.


وی، برنامه های توسعه مازندران را در چارچوب دولت تدبیر و امید و اعتدال دانست و گفت: از همه سلایق که توانمندی توسعه و حل مشکلات استان را داشته باشد در مدیریت های مختلف استفاده خواهیم کرد.


استاندار مازندران بر لزوم حفظ حیثیت و شخصیت مدیران و کارمندان در عزل و نصب ها بعد از تغییر دولت تاکید کرد.

 

وی به اهمیت بخش کشاورزی در اقتصاد مازندران اشاره کرد و گفت: زهکشی 150 هزار هکتار اراضی شالیزاری با هدف انجام کشت تا سه مرحله بصورت جدی از سال آینده آغاز می شود.


این گزارش می افزاید: در ادامه نشست؛ استاندار مازندران و معاونان برنامه ریزی و اشتغال سیاسی و امنیتی و عمرانی به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.


شایان ذکر است؛ در اولین نشست مطبوعاتی استاندار مازندران با حضور خبرنگاران از خانواده و همسر مرحوم جابر معافی، مسئول نمایندگی خبرگزاری فارس در مازندران تجلیل به عمل آمد.


پایان پیام/
 

 

 

کد خبر 320718

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha