نمایشگاه آثار شهدای هنرمند موجب انتقال ارزش های دفاع مقدس می شود

خبرگزاری شبستان: مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری مازندران از برگزاری نمایشگاه آثار شهدای هنرمند این استان خبر داد و گفت: نمایش آثار شهدای هنرمند موجب انتقال ارزش های دفاع مقدس به جوانان می شود.

علیرضا پاک بین، مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری مازندران، امروز (18آذر) در حاشیه برگزاری نمایشگاه آثار شهدای هنرمند این استان به خبرنگار شبستان گفت: نمایشگاه آثار شهدای هنرمند این استان در قالب خوشنویسی، طراحی و نقاشی و تصاویر فعالیت های نمایشی شهدای هنرمند مازندران برپا شد.


وی افزود: این نمایشگاه در راستای برگزاری یادواره شهدای هنرمند و تبلیغات دفاع مقدس این استان به مدت پنج روز از 16 تا 20 آذر از 9 صبح تا 18 عصر در ساری، بلوار دانشجو، حوزه هنری مازندران، گالری سوره برای بازدید علاقه مندان دائر است.


پاک بین، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، معرفی شهدای هنرمند به جامعه را از اهداف برگزاری نمایشگاه آثار شهدای هنرمند برشمرد و تصریح کرد: دیدن آثار شهدایی که زمانی بین ما بودند و در حال حاضر جسم خاکیشان در مزارها آرام گرفته اما عطر حضور روح ملکوتی آنها فضای جامعه را عطر آگین ساخته، کسانی که جانشان را نثار ارزش های دینی کردند برای عموم جامعه ضروری و تاثیر گذار است.


مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری مازندران یادآور شد: هنرمندان با خلق آثار فاخر و ارزشی در ارتقاء و ماندگاری ارزش ها و باورهای جامعه نقش مهمی دارند که در این بین به آثار شهدای هنرمند باید عنایت ویژه داشت.


گفتنی است، یادواره شهدای هنرمند مازندران برای نخستین بار در استان با همکاری مشترک معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه کربلای مازندران، سازمان بسیج هنرمندان استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، حوزه هنری مازندران و دیگر دستگاه های فرهنگی و هنری چهارشنبه 20 آذر با سخنرانی سردار آسودی، معاون فرهنگی سپاه کشور برگزار می شود.


پایان پیام/

 

کد خبر 321340

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha