نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری در اردبیل گشایش یافت

خبرگزاری شبستان: نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری همزمان با آغاز هفته پژوهش در سالن تربیت‌بدنی دانشگاه محقق اردبیلی در 23 غرفه گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، جبرائیل رزمجو معاون پژوهشی دانشگاه محقق اردبیلی عصر امروز( 23 آذر) در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این نمایشگاه به مانند سال‌های گذشته در گرامیداشت هفته پژوهش به مدت 6 روز برپا است.


وی افزود: علاقه‌مندان اعم از دانشجویان، دانش‌آموزان، محققان، اساتید دانشگاه و گروه‌های آزاد می‌توانند از این نمایشگاه که تا 28 آذر ماه در سالن تربیت بدنی دانشگاه محقق اردبیلی برپاست بازدید کنند.


رزمجو با بیان اینکه امسال این نمایشگاه در 23 غرفه و با مشارکت 17 دستگاه اجرایی و دانشگاه‌های استان با هدف ارائه توانمندی‌های حوزه پژوهش و فناوری برپا شده است، تصریح کرد: مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان اردبیل نیز وز چهارشنبه در دانشگاه محقق اردبیلی و با حضور استاندار اردبیل برگزار خواهد شد.


معاون پژوهشی دانشگاه محقق اردبیلی ادامه داد: دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه‌بندی دانشگاه‌های برتر دنیا ورود پیدا کرده و در نظام رتبه‌بندی URAP توانسته است بر اساس تولیدات علمی و پژوهشی خود رتبه 35 را به دست آورد.

 

وی ابراز داشت: امسال هفته پژوهش باشعار کلید توسعه پایدار نامگذاری شده است که امیدواریم با افزایش سرمایه ها و مطالعات اجتماعی در راستای توسعه پایدار استان به گونه ای برنامه ریزی شود تا نگذاریم نخبه ها وپژوهشگران استان به علت نبود کار از این استان به سایر استان ها مهاجرت کنند.

 

این مقام مسئول با اعلام این مطلب که همه ساله بر تعداد مقالات و تولیدات پژوهشی و علمی دانشگاه محقق اردبیلی افزوده می شود، اضافه کرد: دانشگاه محقق اردبیلی در طول سالهای متمادی سعی بر این داشته است که از فعالیت های پژوهشی حمایت های لازم و را انجام دهد و این حمایت ها را جزو اولویت های برنامه خود قار داده است.


رزمجو در پایان سخنان خود با تاکید بر این مطلب که ما در حد توان از پایان نامه های دانشجویی حمایت می کنیم، گفت: دانشگاه محقق اردبیلی خرید مواد آزمایشگاهی و برقراری امکانات، فناوری‌های نوین و تجهیزات علمی در مراکز علمی و دانشگاهی را در سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است.


پایان پیام/
 

کد خبر 323273

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha