ثبت بزرگترین وقف سال جاری در شهرستان رفسنجان

خبرگزاری شبستان: سرپرست اداره اوقاف شهرستان رفسنجان از ثبت بزرگترین وقف سال جاری همزمان با هفته وقف خبر داد و گفت: توسط یک خیّر نیکوکار این شهرستان 22 فقره وقف انجام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان، سرپرست اداره اوقاف شهرستان رفسنجان از ثبت بزرگترین وقف سال جاری همزمان با هفته وقف خبر داد و گفت: توسط یک خیّر نیکوکار این شهرستان 22 فقره وقف انجام شد.

 

محمد محمد زاده بیان داشت: حمید وهاب زاده از خیرین نیکوکار شهرستان رفسنجان در یک اقدام خداپسندانه با مراجعه به اداره اوقاف این شهرستان 22 قطعه از اراضی ملکی خود را به مساحت 7 هزار متر مربع وقف کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف استان کرمان، وی ارزش املاک مذبور را بالغ بر 6 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: واقف، این املاک را با نیت مخارج سالیانه مسجد و حسینیه روستای قطب آباد، اطعام مساکین در دهه اول محرم، اطعام فقرا و مساکین در شب های قدر و ماه مبارک رمضان و کمک و مساعدت به فقراء و یتیمان به خصوص سادات وقف کرد.


همچنین در آخرین روز از هفته وقف، اعلام شد: ویزیت پزشکان بیمارستان موقوفه نوریه کرمان واقع در خیابان شهدا(زریسف) و نیز خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی آن به صورت رایگان انجام می شود.

  

پایان پیام/

کد خبر 329832

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha