تشریح برنامه های فرهنگی و هنری دهه فجر در شهرستان بهمئی

خبرگزاری شبستان: سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بهمئی، برنامه های پیش بینی شده فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، امین درخشان، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی، امروز(5بهمن) در نشست برنامه ریزی جشن های پیروزی انقلاب گفت: نقش هنر و سایر فعالیت های فرهنگی، هنری پیوند عمیقی در عمر35 ساله انقلاب اسلامی دارد که این مهم با خلاقیت و توانمندی های هنرمندان انقلابی محقق می شود.


درخشان افزود: اگر به تاریخ چندین ساله انقلاب اسلامی نگاه کنیم، هنرمندان به خوبی دین خود را به نظام و انقلاب اسلامی ادا کردند؛ همان طور که در این راه پرافتخار گام های استواری را برداشتند.


مسئول کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان بهمئی تصریح کرد: برای ایام الله دهه فجر امسال برنامه های فرهنگی و هنری متعددی پیش بینی شده است.
 

درخشان اجرای جشن بزرگ انقلاب اسلامی با محتوای تئاتر و نمایش، اجرای موسیقی محلی و سنتی، شعرخوانی و برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری را از اهم برنامه های پیش بینی شده جشن بزرگ انقلاب اسلامی در شهرستان بهمئی عنوان کرد.


وی برپایی ایستگاه نقاشی با موضوع به تصویر کشیدن صحنه های انقلاب، شب شعر و خاطره گویی دهه فجر را ازدیگر برنامه های پیش بینی شده امسال دهه فجر شهرستان بهمئی عنوان کرد.

 

 

پایان پیام/

کد خبر 335780

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha