برگزاری مسابقات تنیس روی میز ویژه اعضای کانون های مساجد استان یزد

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد از برگزاری هفتمین دوره مسابقات تنیس روی میز ویژه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در ایام الله دهه فجرخبر داد.

محسن رستگاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد و مسئول کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر استان در گفتگو با خبرنگار شبستان ، با اشاره به برنامه های متنوع کانون های مساجد استان جهت بزرگداشت ایام الله دهه فجر افزود: در همین راستا هفتمین دوره مسابقات تنیس روی میز ویژه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در ایام الله دهه فجر برگزار می شود.


مسئول کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر استان افزود: این دوره از مسابقات با عنوان بزرگداشت شهدای انقلاب اسلامی، در دو بخش خواهران و برادران برگزار می شود.


وی آخرین مهلت ثبت نام جهت شرکت در این مسابقات را 15 بهمن ماه اعلام کرد و گفت: کلیه اعضای کانون های مساجد استان می توانند با ارائه معرفی نامه از کانون های خود در این مسابقه شرکت کنند.


رستگاری با اشاره به برگزاری همزمان این مسابقات در تاریخ 18 بهمن ماه اظهار داشت: بخش خواهران این مسابقات از ساعت 10 صبح در کانون فرهنگی و هنری امام سجاد (ع)،کانون تخصصی ورزش استان واقع در صفائیه ،شهرک دانشگاه برگزار می شود.


وی تصریح کرد: بخش برادران نیز از ساعت 9 صبح در محل سالن ورزشی 14 معصوم امامشهر و به همت کانون فرهنگی و هنری حضرت رقیه (س) برگزار می شود.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی با اشاره به عدم وجود محدودیت سنی در این مسابقات گفت: علاقه مندان به شرکت در این مسابقات می توانند جهت ثبت نام به کلیه کانون های مساجد استان و یا به دبیرخانه کانون های مساجد استان واقع در بلوار دانشجو مراجعه نمایند.


وی در پایان برگزاری مسابقه نقاشی کودک ، برگزاری نشست های تخصصی مرتبط با عناوین روزها،شرکت پرشور در مراسم استقبال نمادین، برگزاری جشن های مردمی،برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، دیدار با علما و امام جمعه استان ،غاروبی قبور شهداء و ... را از دیگر برنامه های کانون های مساجد استان دانست.

 

 پایان پیام/

 

 

کد خبر 336247

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha