دشمنان به دنبال نابودی نهضت جهانی انقلاب اسلامی هستند

خبرگزاری شبستان: رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: دشمنان به دنبال زمین زدن و نابودی نهضت جهانی انقلاب اسلامی هستند و ما باید با آنها مقابله کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سردار محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور  امروز در دومین اجلاسیه مجمع بسیج استان اصفهان اظهار داشت: اصفهان در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خوش درخشید و در حال حاضر شرایط کشور ما بسیار حساس بوده و ما باید امانتداری خود را به همه ثابت کنیم.
 

وی افزود: استکبار جهانی به دنبال ضربه زدن به ایران است و ما باید تلاش کنیم که در برابر آنها مقاومت کرده و پایداری خود را حفظ کنیم زیرا نهضت ما یک نهضت جهانی بوده و ما باید مقابل آن بایستیم، همانطوری که در جبهه‌های جنگ با دشمنان مقابله می‌کردیم.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه همه باید برای تحقق اهداف انقلاب بکوشیم، گفت: ما باید کاری کنیم که به تحقق جامعه اسلامی برسیم و در این راستا باید مبارزات بسیاری صورت گیرد و با فداکاری، به اهداف انقلاب اسلامی دست پیدا کنیم.


وی با بیان اینکه همه امکانات باید در خدمت رسیدن به جامعه اسلامی باشد، گفت:‌ باید کاری کنیم که تمام ادارات با حضور مردم، آرمان‌های انقلاب که همان تحقق جامعه اسلامی به شمار می‌رود را دنبال کنند و مردم باید در آن حضور داشته باشند.


سردار نقدی گفت:ما باید مقابل کارشکنی‌های دشمنان ایستادگی کنیم و پیشرفت در عرصه ه‌ای علمی را پیشه خود قرار دهیم و در این راستا، مجامع بسیج استانی باعث کم شدن مشکلات و تحقق جامعه اسلامی می‌شود.
 

وی افزود: باید الگوهای بومی را مورد توجه قرار دهیم و الگوهای غربی را حذف کنیم و در این راستا باید آرمان‌های انقلاب اسلامی را در دستور کار خود قرار دهیم.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه مجمع‌های استانی باید همگرایی را دنبال کنند، گفت:‌ظرفیت‌های محلی بسیج و سبک زندگی ایرانی اسلامی نیز باید مورد توجه قرار گیرند.

 

وی اضافه کرد:‌ بسیج ظرفیت‌های علمی بسیاری دارد و از این ظرفیت‌ها باید برای خودکفائی در تمام حوزه‌ها استفاده کرد.


پایان پیام/
 

کد خبر 337856

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha