مساجد روستایی آستارا میزبان جشن های انقلاب

خبرگزاری شبستان: مسئول کمیته روستایی و عشایری بندر آستارا گفت: مساجد روستایی بندر آستارا در ایام الله دهه مبارک فجر میزبان جشن های سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت الاسلام محمود قویدل، مسئول کمیته روستایی و عشایری بندر آستارا، ظهر امروز(10 بهمن) در نشست هم اندیشی با هیئت امنای مساجد روستایی این شهرستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران برگرفته از نهضت عاشوراست، اظهار کرد: امام حسین(ع) با خون خود اسلام را زنده کرد و ملت ما نیز با رهبری حضرت امام خمینی(ره) و همراهی مردم انقلاب اسلامی را به ثمر نشاند و این انقلاب امروز الگوی تمام آزادیخواهان جهان شده است.


وی با اشاره به اینکه در پای این انقلاب خون هزاران شهید ریخته شده است، افزود: ما باید پاسدار و قدردان انقلاب باشیم و از آرمان های امام شهدا از جان و دل دفاع کنیم.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در اداره جهاد کشاورزی بندر آستارا با بیان اینکه خون شهدا انقلاب را بیمه کرده است، خاطرنشان کرد: در پای پاسداری از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی خون افراد زیادی ریخته شده و نباید اجازه دهیم که خون این عزیزان پایمال شود.


حجت الاسلام قویدل به نقش حضرت امام خمینی(ره) در به ثمر نشاندن انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: اگر رهبری حضرت امام راحل نبود این انقلاب به ثمر نمی نشست و ما اکنون چنین اقتدار و عزتی در دنیا نداشتیم.


وی ادامه داد: حضرت آیت الله امام خامنه ای به عنوان نائب برحق حضرت امام خمینی(ره) امروز کشور را به خوبی مدیریت می کند و همه ما وظیفه داریم گوش به فرمان ایشان باشیم.


مسئول کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر بندر آستارا با بیان اینکه هر انقلابی به خاطر اهدافی شکل می گیرد، اظهار کرد: اجرای احکام و قوانین اسلامی و از بین بردن فاصله طبقاتی هدف شکل گیری انقلاب اسلامی بود.


حجت الاسلام قویدل به پیشرفت های کشور در بخش های مختلف اشاره کرد و افزود: به برکت انقلاب اسلامی کشور ما در اوج قله های عزت و افتخار می درخشد و هیچکسی نمی تواند سرعت توسعه ایران اسلامی را کُند کند.


وی با بیان اینکه در برنامه های گرامیداشت دهه فجر باید مردم را با دستاوردهای انقلاب آشنا کنیم، تصریح کرد: امسال جشن های انقلاب در مناطق روستای آستارا به صورت خودجوش و مردمی برگزار می شود.


حجت الاسلام قویدل با اشاره به اینکه مساجد روستایی بندر آستارا در ایام الله دهه مبارک فجر میزبان جشن های سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است، گفت: برگزاری جشن های انقلاب در مساجد روستاهای باغچه سرا، قلعه، عنبران، جبرئیل محله، شهرک هجرت، خانه های آسیاب، هودول، تله خان و عباس آباد از مهم ترین برنامه های این کمیته در ایام الله دهه مبارک فجر است.


گفتنی است، درایام الله دهه فجر 31 برنامه در قالب جشن انقلاب و نشست های روشنگری در مساجد و مدارس از سوی کمیته عشایری و روستایی در بندر آستارا برگزار می شود.
 

پایان پیام/

کد خبر 337924

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha